۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
ادامه نوسان بیت کویت بین ۳۵ هزار تا ۳۶ هزار دلار
کف حمایتی بعدی بیت کوین ۲۹ هزار دلار

ادامه نوسان بیت کویت بین ۳۵ هزار تا ۳۶ هزار دلار

وضعیت معاملات امروز بیت کوین که نوسانی بین ۳۵ هزار تا ۳۶ هزار دلار بود نشان داد که قابلیت برگشت از همین سطح را دارد، اما اگر بیت کوین کف را بشکند هدف بعدی ۲۹ هزار دلار خواهد بود.

بازار؛ گروه بورس: ساختار امواج اصلاحی در بازار ارز دیجیتال سه موجی است و در ساختار امواج اصلاحی ساختار داخلی ۵ موجی دیگری هم دارند که در شرایط کنونی بیت کوین در یک ریز موج از موج C قرار گرفته است. از نظر تایم فریم روزانه بیت کوین اگر این محدوده را رو به پایین بشکند سطح حمایتی بعدی ۳۳ هزار دلار و بعد از آن ۲۹ هزار دلار خواهد بود.

بیت کوین در قیمت ۲۹ هزار دلار به دلیل اینکه در محدوده فیبوناچی و استاتیکی قرار دارد دارد از حمایت قوی برخوردار است و باید از همین قیمت برگردد و اگر رو به پایید بشکند تا ۲۴ هزار دلار می تواند افت داشته باشد و در نهایت بیت کوین کف بعدی ۱۹ هزار دلار را پیش رو خواهد داشت.

آغاز روند صعودی بیت کوین از محدوده ۲۹ هزار دلاری هم می تواند هدف نخست یعنی ۴۵ هزار دلار را فعال کند. در شرایط کنونی باید منتظر سیگنال مثبت شد در غیر اینصورت هرگونه خریدی می تواند با زیان بیشتری روبرو شود

وضعیت معاملات امروز که نوسانی از ۳۵ هزار تا ۳۶ هزار دلار بود نشان داد که قابلیت برگشت از همین سطح را دارد، اما اگر بیت کوین از همین محدوده برگردد تا ۴۶ هزار دلار می تواند رشد کند و هدف بعدی یعنی ۵۲ هزار دلار را فعال کند. آغاز روند صعودی بیت کوین از محدوده ۲۹ هزار دلاری هم می تواند هدف نخست یعنی ۴۵ هزار دلار را فعال کند. در شرایط کنونی باید منتظر سیگنال مثبت شد در غیر اینصورت هرگونه خریدی می تواند با زیان بیشتری روبرو شود.

قیمت رند برای معاملات بیشتر محدوده حمایت روانی محسوب می شود و این نوسان به معنای بازگشت به روند صعودی نیست، از این رو بیت کوین وقتی بیت کوین روی ۳۵۲۰۰ هزار دلار تثبیت شود بعد تا سطح ۳۹ هزار دلار هم می تواند حرکت می کند، اما اگر محدوده ۳۴۹۰۰ دلار نوسان بدهد این به معنای شکستن کف حمایتی است و اصلاح می تواند تا کف حمایتی بعدی ادامه داشته باشد.

کد خبر: ۱۳۰٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha