۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
خسارت سیل مورموری به زودی پرداخت می شود
استاندار ایلام:

خسارت سیل مورموری به زودی پرداخت می شود

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به پیگیری های انجام شده برای جبران خسارت سیل موموری، گفت: خسارت سیل مورموری به زودی پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن بهرام نیا ظهر شنبه در جلسه شورای اداری در استانداری ایلام اظهار کرد: چهار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت خسارت سیل به وسایل منزل و مغازه های مردم مورموری اختصاص یافته است.

وی گفت: این مبلغ پس از دیدار با پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان پیگیری و صبح امروز ابلاغ شده است.

استاندار ایلام اضافه کرد: خسارت های سیل در این مرحله توسط بنیاد مستضعفان تامین، با نظارت استانداری و از طریق کمیته امداد به مردم حادثه دیده از سیل هفته گذشته پرداخت خواهد شد.

بهرام نیا در خصوص بارش سنگین برف در مناطق سردسیر استان ضمن تشکر از تمامی دستگاه‌های درگیر در کار گفت: به رغم بارش سنگین برف و کمبود برخی امکانات اما حضور فرمانداران و دستگاه های درگیر در کار چون هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه و به طور کلی تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان ها قابل تقدیر بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام نیز گفت: مرز بین المللی مهران به مدد اهل بیت فرصت طلایی برای توسعه صادرات غیر نفتی و تردد زوار اربعین است.

شهریار عباسی بیان کرد: می توان با استفاده از توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال بر این تنگنای مالی غلبه کرد.

کد خبر: ۱۳۰٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha