۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
تولید ۲۲ هزار ماسک و لباس گان با استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی در اردبیل
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل خبر داد؛

تولید ۲۲ هزار ماسک و لباس گان با استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی در اردبیل

اردبیل - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل از تولید بیش از ۲۲ هزار ماسک سه لایه نانو و لباس گان توسط پیشران‌ها و پشتیبان‌های مشاغل خانگی در استان خبر داد.

قاسم رحیمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مشاغل خانگی در تهیه اقلام بهداشتی به‌منظور مقابله با ویروس کرونا، گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا و به‌کارگیری از ظرفیت‌های موجود در حوزه مشاغل خانگی، تاکنون حدود ۲۰ هزار ماسک سه لایه نانو و دو هزار گان توسط پیشران‌های مشاغل خانگی تولید و عرضه شده است.

وی افزود: علاوه بر رقم اعلام شده شرکت های تعاونی نیز در راستای تامین نیاز بیمارستان ها و مردم، اقدام به تولید لوازم بهداشتی و پیشگیری استاندارد، اقدام به افزایش شیفت کاری و تولید با تمام ظرفیت کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل خاطرنشان کرد: پیشران‌ها و پشتیبان‌های مشاغل خانگی در استان این ظرفیت و آمادگی را دارند که روزانه نزدیک به ۸۰۰ عدد ماسک سه لایه نانو تولید کنند.

وی عنوان کرد: اعطای تسهیلات سرمایه گردش به شرکت های تعاونی تولید کننده لوازم پیشگیرانه به صورت ویژه و با ضمانت صندوق ضمانت تعاون و ارائه تسهیلات تا سقف یک میلیارد تومان به سایر مشاغل تولید کننده این لوازم توسط صندوق کارآفرینی امید از تمهیدات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مبارزه با شیوع کرونا است.

کد خبر: ۱۳٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha