۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
«قهرمانان ماویا»، بازی استراتژیک بلاکچینی| امکان اجاره زمین و کسب درآمد در متاورس ماویا!
بازار بررسی کرد؛

«قهرمانان ماویا»، بازی استراتژیک بلاکچینی| امکان اجاره زمین و کسب درآمد در متاورس ماویا!

بازی قهرمانان ماویا از جمله بازی های جنجالی در فضای بلاکچین تلفیقی از فضای بازی های آنلاین و متاورس است که امکان کسب درآمد از آن وجود دارد.

بازار؛ گروه اقتصاد دیجیتال: علیرغم ریزش شدید بازار ارزهای دیجیتال طی هفته های گذشته، بازی های مبتنی بر بلاکچین همچنان از بازار خوب و پر استقبالی برخوردارند. عمده این بازی ها تحت عنوان بازی های MMO یا بازی های دسته جمعی آنلاین شناخته شده و مبنای کار و اعتبار آنها را جامعه بازیکنان آنها تشکیل می دهند.

اماباید بدانیم که پیشتاز تامین مالی بازی های ساخته شده بلاکچینی، «بایننس لبز» متعلق به صرافی بایننس بود. سایر سرمایه گذاران خطرپذیر در صنعت بازی های بلاک عبارتند از Genblock Capital، Mechanism Capital، Animorca Brands، YGG SEA، Delphi Digital، YGG، ExNetwork Capital، Merit Circle، Hashkey Capital و Double Peak Ventures.

در این میان، برخی از بازی ها بنا به دلیل جذابیت بیشتر و یا شهرت اسپانسرهای خود به موفقیت های چشمگیری دست یافته و موفق به جذب بازیکنان و سرمایه گذاران گسترده ای شده اند. به عنوان مثال، بازی Heroes of Mavia یا همان «قهرمانان ماویا» یکی از این بازی هاست که موفق به جذب ۵.۵ میلیون دلار سرمایه اولیه از سرمایه گذاران خطرپذیر بزرگ سازمانی و خرد شده است. این سرمایه ها در یک صندوق ETF ذخیره می شوند که بازی مبتنی بر بلاک چین را توسعه می دهند، استعدادهای برتر را جذب می کنند و در نهایت، جامعه کاربران را رشد می دهند.

«قهرمانان ماویا»، بازی استراتژیک بلاکچینی| امکان اجاره زمین و کسب درآمد در متاورس ماویا!

درباره بازی
بازی قهرمانان ماویا یک بازی MMO مبتنی بر بلاک چین است که توسط استودیو اسکرایس (Skrice) توسعه یافته است. این بازی از مدل بازی های طراحی شده برای کسب درآمد بوده که به بازیکنان امکان می دهد به شکل توکن RUBY جوایزی کسب کنند. در این بازی استراتژی، بازیکنان برای به دست آوردن توکن های RUBY باید به پایگاه های دشمن حمله کنند. این توکن یک توکن ERC-۲۰ است، به این معنی که بر روی بلاک چین اتریوم عمل می کند.

مشارکت سرمایه گذاران خطرپذیر پیشرو نشان دهنده پتانسیل بزرگی است که بازی در بخش بازی فزاینده رقابتی ارائه می دهد. به گفته «بیل چین» رئیس سرمایه گذاری بایننس بازی قهرمانان ماویا دارای تمام اجزای سازنده یک بازی است که برای موفقیت در قلمرو P۲E طراحی شده است.

تریستن چودری، مدیر عامل استودیو اسکرایس که مسئولیت ساخت این بازی را بر عهده دارد، ضمن خرسندی از موفقیت این پروژه برای جذب سرمایه گذاران بزرگ سازمانی، از این حرکت آنها قدردانی کرده و هدف تیم توسعه دهنده قهرمانان ماویا را سد آوری حداکثری برای سرمایه گذاران این بازی بلاک چینی دانست.

نحوه عملکرد بازی قهرمانان ماویا

همانطور که گفته شد؛ بازی قهرمانان ماویا بر روی بستر بلاک چین اتریوم کار می کند و یک بازی استراتژیک محسوب می شود. این بازی نام خود را از جزیره فانتزی درون بازی به نام "Mavia" وام گرفته، یعنی جایی که بازیکنان برای بقا باید با یکدیگر بجنگند. برای انجام بازی، هر بازیکن باید حداقل یک قطعه زمین را اشغال کند تا بتواند ارتش خود را در آن مستقر کرده و به دشمن حمله کند. قطعات زمین NFT هستند که با خرید، اجاره یا مشارکت با صاحبان زمین قابل دستیابی خواهند بود.با این حساب، بازی قهرمانان ماویا در حقیقت نوعی بازی مبتنی بر متاورس نیز محسوب می شود.

«قهرمانان ماویا»، بازی استراتژیک بلاکچینی| امکان اجاره زمین و کسب درآمد در متاورس ماویا!

بازی امکان اجاره دادن یا شراکت با صاحبان زمین را فراهم کرده که از این منظر، قابلیت ویژه ای برای بازیکنان فراهم آورده است. با این حساب، بازیکنان می‌توانند در صورت نداشتن توکن‌های لازم برای استفاده به عنوان سرمایه اولیه، زمین‌هایی را اجاره یا «قرض» کنند.

هنگامی که آنها یک پلات را اشغال کردند، بازیکنان می توانند پایگاه های خود را ساخته، جوایز خود را به دست آورند و برای زمین های بعدی، پرداخت های خود را انجام دهند. جزیره ماویا همچنین دارای منابعی است که بازیکنان از آن برای ساختن پایگاه ها و تقویت ارتش خود استفاده می کنند.

برای انجام بازی به توکن RUBY نیاز دارید که توکن درون بازی محسوب می شود. با استفاده از RUBY، بازیکنان می توانند چندین آیتم درون بازی از جمله زمین های NFT را خریداری کنند.

آنها همچنین می توانند از آن برای ارتقاء سازه های خود و خرید تزئینات استفاده کنند. در نهایت، RUBY وسیله ای است که برای پاداش دادن به بازیکنان در بازی نیز از آن استفاده می شود. لازم به ذکر است بازی قهرمانان ماویا یک بازی دوگانه محسوب می شود و توکن دوم بازی نیز با نام MAVIA شناخته می شود.

البته برخلاف روبی، MAVIA یک نشانه حکومتی است. بنابراین، دارندگان MAVIA در تصمیم گیری در مورد توسعه آینده بازی حرفی برای گفتن دارند. علاوه بر این، MAVIA ارز قابل قبول در بازار ماویا نیز بوده و بنابراین، کاربران برای خرید، اجاره و فروش NFT در بازار به آن نیاز دارند.

کد خبر: ۱۳۰٬۸۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha