۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
مرکز فروش نایلون حبابدار

مرکز فروش نایلون حبابدار

خیلی از مواقع برای جابجایی اثاث منزل به‌خصوص وسایل آسیب‌پذیری مانند یخچال، اجاق‌گاز، لباس‌شویی و ... و همچنین وسایل شکستنی و چوبی نیاز به ابزار حفاظتی و ضربه‌گیر عالی دارید.

به گزارش بازار، خیلی از مواقع برای جابجایی اثاث منزل به‌خصوص وسایل آسیب‌پذیری مانند یخچال، اجاق‌گاز، لباس‌شویی و ... و همچنین وسایل شکستنی و چوبی نیاز به ابزار حفاظتی و ضربه‌گیر عالی دارید. در مواقعی هم به‌دلیل جابجایی وسایل الکترونیکی شرکت و انتقال قطعات حساس باید پوشش مقاومی در برابر ضربه ایجاد کنید. شاید از امکان تأمین نیازتان در مرکز فروش نایلون حبابدار غافل شده باشید اما در واقع این بهترین راهکار برای نگهداری وسایل حساس است. مرکز فروش نایلون حبابدار این حفاظ‌های پلاستیکی مقاوم را در کیفیت‌ها، ویژگی‌ها و ابعاد مختلف عرضه می‌کند.

نایلون حبابدار چیست؟

نایلون‌ها انواع، مدل‌ها و کاربردهای متنوعی دارند اما یکی از پرکاربردترین آن‌ها نایلون حبابدار است که به‌دلیل برجستگی‌های حباب مانند سطحی برای بسته‌بندی و حمل و نقل ابزار و وسایل مناسب است. حباب‌های برجسته سطح نایلون به‌دلیل پر شدن با هوای متراکم حالت خود را حفظ می‌کنند و مانع آسیب رسیدن به محموله‌های بسته‌بندی می‌شوند. به‌دلیل این‌که این حباب‌های پلاستیکی با هوا پرشده، سطحی نرم و انعطاف‌پذیر دارد. این سبک از نایلون‌های ضربه‌گیر در مرکز فروش نایلون حبابدار به اشکال مختلف برش خورده در ابعاد متفاوت به‌صورت کاور، کیسه و پاکت عرضه می‌شود. نایلون‌های ضربه‌گیر یا حباب دار برای بسته‌بندی ایمن کالاهای در معرض آسیب یا شکستنی بسیار ضروری هستند. این لفافها در یک سمت دارای حباب‌های هواست و از سمت دیگر سطحی صاف و لطیف دارد.

نایلون‌های حبابدار نسبت‌ به سایر نایلون‌ها ساختار کاملاً متفاوتی دارند. همه نایلون هایی که به‌طور معمول مشاهده می‌کنیم سطحی صاف و یکنواخت دارند اما نایلون‌های حبابدار با حباب‌های برجسته‌ سطحی حالت ضربه‌گیر ایجاد می‌کنند. طراحی این حباب‌ها موجب شده سطح نایلون حالت بالش مانند پیدا کند؛ یعنی با اصابت هر ضربه کمی فرورفته و دوباره به حالت اول برمی‌گردد. این حالت موجب می‌شود در صنایع مختلف از آن برای محافظت کالاهای حساس و شکستنی استفاده شود. با توجه به کاربرد این محصول در صنایع مختلف انواع متنوعی از آن تولید می‌شود.

در مرکز فروش نایلون حبابدار نایلون‌ها بنا به کاربردی که دارند، در انواع یک‌متری برای وسایل بزرگ و همچنین عرض ۵۰ و ۲۵ سانتی‌متری برای ابزارهای کوچک‌تر مانند قطعات الکترونیکی و وسایل شکستنی کوچک تولید می‌شود. وجود حباب‌های یکدست در سطح این نایلون‌ها باعث می‌شود حتی در ضربات شدید آسیبی به وسایل وارد نشود.

کاربرد نایلون حبابدار

همانطور که توصیف کردیم نایلون حباب دار نوعی پلاستیک ضخیم از جنس پلی‌اتیلن شفاف است که به‌دلیل وجود حباب‌های فشرده در لایه سطحی خاصیت ضربه‌گیری قوی دارد. این نایلون‌ها به‌دلیل حالت پوششی ضربه‌گیر و درضمن وزن و حجم کم، در باربری و حمل‌ونقل کاربرد گسترده‌ای دارند. نایلون‌های حبابدار در مرکز فروش نایلون حبابدار در دو مدل حباب ریز و حباب درشت عرضه می‌شود که با توجه به میزان حساسیت کالاها کاربرد آن تغییر می‌کند. مثلاً برای کالاهای شکننده و ظریف از انواع حباب ریز استفاده می‌شود که به‌دلیل تراکم بیشتر حباب‌ها، ضربه‌گیری بیشتری دارد. درضمن برای کالاهای حجیم و با حساسیت کمتر از انواع نایلون حباب درشت استفاده می‌شود.

مرکز فروش نایلون حبابدار

یکی از کاربردهای ویژه‌ نایلون‌های حباب دار خاصیت ضربه‌گیری برای وسایل شدیداً شکستنی یا لوازم الکترونیکی بسیار حساس است. حتی می‌توانید این نایلون‌ها را در اندازه‌های کوچک‌تر برش زده و آن‌ها را بین ظروف و وسایل جاسازی کنید تا مانع سایش آن‌ها به ‌هم یا ضربه خوردن شود. نایلون‌های ضربه‌گیر علاوه‌بر این‌که با ایجاد لایه محافظ فیزیکی از وارد شدن ضربه و خط و خراش برداشتن وسایل هنگام جابه‌جایی پیشگیری می‌کنند بلکه می‌توانند نقش عایق حرارتی را ایفا کنند. ازاین‌رو در مکان‌هایی مانند گلخانه‌ها و آلاچیق‌ها به‌عنوان پوشش ضد سرما برای درختان استفاده می‌شوند.

قیمت نایلون حبابدار

با چشم پوشی از اینکه قیمت نایلون حبابدار هم تحت تأثیر نوسانات نرخ ارز تغییر می‌کند، به‌طور کلی قیمت این محصول بر اساس کیفیت، نوع، ابعاد و تعداد لایه های آن مشخص می‌شود. این محصول در مرکز فروش نایلون حبابدار معمولاً به‌صورت کیلویی عرضه می‌شود. در صورت تقاضای مشتری امکان سفارش دادن محصول در ابعاد و رنگ‌های دلخواه وجود دارد. این نایلون‌ها در کارخانه به شکل شفاف، رنگی و متالایزر قابل ‌تولید است. درضمن امکان لمینت‌پذیری و چاپ روی آن وجود دارد. رول‌های نایلون حبابدار به‌طور معمول ۹۰ تا ۱۰۰ متر طول دارند و معمولاً به‌صورت چند لایه تولید می‌شوند. مسلماً هر چه تعداد لایه‌های آن‌ها بیشتر باشد، مقاومت و ضربه‌پذیری آن‌ها نیز بیشتر خواهد بود. مرکز فروش نایلون حبابدار تولیدکننده انواع نایلون‌ها به‌صورت تولید کیسه حبابدار، نایلون ورقه‌ای و رول‌های نایلون حباب دار است که در اشکال و بسته‌بندی‌های مختلف تولید شده و در سراسر کشور توزیع می‌شود.

انواع پلاستیک حبابدار

نایلون حبابدار یا ضربه‌گیر در مدل‌های حباب دار ریز و درشت، تک لایه و دو لایه و سه لایه و ارگونومیک در مرکز فروش نایلون حبابدار عرضه می‌شود که کاربردهای آن ها به صورت زیر است:

نایلون‌های حبابدار ساده و دوبعدی

این مدل نایلون‌های ضخیم برای حمل‌ونقل و بسته‌بندی کالاهای شکستنی، قطعات الکترونیکی و لوازم یدکی و انواع ابزارآلات و ... استفاده می‌شود.

نایلون حبابدار سه‌بعدی

این مدل از نایلون‌های حباب دار طوری طراحی‌شده که کالاهای مکعبی شکل را پوشش می‌دهد. بنابراین برای ایجاد غلاف محافظ در صنعت لوازم خانگی مانند اجاق گاز، یخچال، ظرف‌شویی، چرخ‌گوشت و ... بسیار کاربرد دارد.

نایلون حباب درشت دولایه

این نوع نایلون‌ها قطر بیشتر و حباب‌های درشت‌تری نسبت‌به نوع حباب ریز دارد و در ضمن به‌دلیل دو لایه بودن مقاومت بیشتری ایجاد می‌کند. برای جابجایی کالاهای شکستنی در ابعاد بزرگ معمولاً از این محصول استفاده می‌شود.

نایلون حباب درشت سه لایه

این نوع از نایلون حباب دار به‌خاطر اضافه شدن یک‌لایه اضافی کارایی بسیار خوبی در حمل‌ونقل ابزارها و وسایل حساس دارد و معمولاً برای بسته‌بندی کالاهایی در ابعاد بزرگ‌تر استفاده می‌شود.

نایلون حباب ریز سه لایه

این نوع نایلون به‌دلیل سه‌لایه بودن یک لایه‌ی محافظ بیشتر نسبت ‌به انواع دو لایه داشته و به‌خاطر حباب‌های ریز سطحی قابلیت انعطاف‌پذیری بیشتری دارد و برای بسته‌بندی و حمل‌ونقل ابزارهای کوچک‌تر و حساس کاربرد بسیار ویژه‌ای دارد. لایه حفاظتی سوم موجب می‌شود حباب‌های ریز سطح نایلون در اثر فشار نترکد. نایلون‌های حباب دار به‌دلیل پوشش محافظتی قوی و انعطاف‌پذیری بالا و درضمن سطح نرم و لطیفی که ایجاد می‌کنند، در صنعت مبلمان برای کاور مبل در پروسه حمل‌ونقل کاربرد ویژه‌ای دارند. در حال حاضر مشاغل گوناگونی وجود دارد که برای حمل‌ونقل ابزار و وسایل و کالاهای خود این مدل نایلون ضربه‌گیر را از مرکز فروش نایلون حبابدار به‌طور عمده یا تعداد خریداری می‌کنند.

مرکز فروش نایلون حبابدار

نایلون حبابدار را از کجا بخریم؟

یکی از سؤالات متداولی که پس ‌از آشنایی با انواع نایلون حباب دار و کاربردهای خاص آن ایجاد می‌شود این است که این نایلون‌ها را از کجا باید تهیه کنیم؟ برای خرید این نوع محصول پوششی حفاظتی می‌توانید از طریق مرکز فروش نایلون حبابدار که به‌عنوان تولیدی کاور حبابدار شناخته می‌شود، به‌صورت آنلاین، تلفنی و حضوری برای خرید اقدام کنید.

مرکز فروش نایلون حبابدار در تهران

همان‌طور که اشاره کردیم در مرکز فروش نایلون حبابدار انواع محصولات اعم از حبابدار با روکش دولایه و سه‌لایه، نایلون حبابدار ارگونومیک، نایلون حبابدار زمینه رنگی و نایلون‌ کیسه‌ای حبابدار و به شکل رول نایلون حبابدار یا ورقه‌ای بر اساس نیاز شما عرضه می‌شود. در این مرکز علاوه‌بر فروش نایلون حبابدار ارزان قیمت از سایر ملزومات بسته‌بندی مانند فروش استرچ پالت بند بهره‌مند خواهید شد.

برای ثبت سفارش انواع نایلون‌های حبابدار و ملزومات مرتبط می‌توانید به آدرس وب‌سایت حباب باران مراجعه کنید. ۵۵۲۹۳۰۰۴-۰۲۱ و ۰۹۱۲۷۰۰۷۰۰۸ حامد برهمنی

https://hobabbaran.com/

کد خبر: ۱۳۰٬۸۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha