۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
تابوی سرمایه گذاری‌های صنعتی در مازندران شکست
نماینده مردم بهشهر در مجلس:

تابوی سرمایه گذاری‌های صنعتی در مازندران شکست

بهشهر- شریعتی، نماینده مردم بهشهر، گلوگاه و نکا در مجلس با اشاره به شکسته شدن تابوی سرمایه‌گذاری‌های صنعتی در مازندران، خواستار تسریع در ساخت پتروشیمی و شهرک صنعتی شرق استان شد.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تابوی سرمایه گذاری های صنعتی با مصوبه ساخت پتروشیمی امیرآباد در استان شکسته است، افزود: این مصوبه قانونی طبق سند بالادستی محقق و عملیاتی شده است.

وی با اظهار اینکه متاسفانه برخی از دستگاه های دولتی تصور می کنند این پتروشیمی متعلق به یک شخص سرمایه گذار است، افزود: این درحالی که پتروشیمی امیرآباد مطالبه مردم استان به ویژه شرق مازندران است.

وی گفت: سرمایه گذاری متعهد شده تا قیدوبندهای ایجاد شده را عملیاتی و رفع کند و پتروشیمی کشور نیز تمامی ضوابط و ضمانت های لازم را برای ساخت پتروشیمی امیرآباد پذیرا است.

شریعتی با عنوان اینکه در زمینه لایسنسورها با تحریم روبرو هستیم، گفت: از مسئولان تقاضا داریم که مسئولان استانی و استانداری برای رفع مشکلات فراروی پروژه پتروشیمی تلاش کنند.

این نماینده مجلس گفت: با ساخت پتروشیمی مازندران برای چهار هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود و بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی در آن صورت می گیرد.

شریعتی با اشاره به اینکه مازندران در حال تبدیل شدن به قطب صنعتی است خواستار تسریع در ساخت و تکمیل شدن پروژه شهرک صنعتی شهید سلیمانی در منطقه شد.

کد خبر: ۱۳۰٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha