۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
واحدهای مسکونی مناطق سیل زده کرمان با سرعت بازسازی شود
رئیس جمهور:

واحدهای مسکونی مناطق سیل زده کرمان با سرعت بازسازی شود

کرمان- رئیس جمهور بر لزوم بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل زده جنوب استان کرمان در کمتری زمان ممکن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر جمعه در جمع مردم سیل زده روستای نهضت آباد اظهار کرد: در گام اول اقدامات فوری نظیر کارهای امدادی و رفع مشکل آبگرفتگی منازل انجام شده است.

وی ادامه داد: در گام بعدی جبران خسارت خانواده هایی که اثاث منزلشان آسیب دیده آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

رئیسی بر اهمیت بازسازی و نوسازی منازل آسیب دیده تاکید کرد و افزود: برخی منازل آسیب ندیده است اما آب به برخی منازل به دلیل سستی پایه و دیوارها و وضعیت سازه، نفوذ کرده و باعث ایجاد مشکلاتی شده است.

وی با اشاره به اینکه این خانه ها در صورت عدم بازسازی قابل سکونت نیستند، گفت: این واحدهای مسکونی شناسایی و شمارش شده اند.

رئیس جمهور گفت: مسئولان در حال اقدام برای نوسازی این واحدها هستند که باید سریعتر انجام شود.

وی گفت: از روحیه انقلابی، ولایتمداری و شهیدپروری مردم رودبارجنوب آگاه هستیم و از آنها شناخت داریم. این مردم همواره پای نظام و انقلاب و ارزش ها ایستاده اند.

رئیسی با اشاره به حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور در مناطق جنوبی کرمان از ابتدای سیلاب اظهار کرد: از این جهت نگرانی ما در خصوص رسیدگی به مردم این منطقه رفع شد.

رئیس جمهور به سفرش به روسیه اشاره کرد و گفت: زمانی که عازم این سفر بودم، اعلام شد که سیل بعدی در کرمان آمده است. در نظر داشتم بعد از اتمام سفر خارجی به منطقه سفر کنم و امروز در جمع صمیمی مردم هستیم.

وی گفت: با همت و مشارکت مردم و با پی گیری مسئولان این مشکلات رفع می شود و مردم می توانند بهتر از گذشته زندگی را ادامه بدهند.

کد خبر: ۱۳۰٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha