۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
بازاریان ایلامی مشکلی در زمینه چک برگشتی ندارند
معاون استاندار ایلام:

بازاریان ایلامی مشکلی در زمینه چک برگشتی ندارند

ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه بازاریان ایلامی مشکلی در زمینه چک برگشتی ندارند، گفت: اگر در روزهای آینده هم مشکلی در این زمینه وجود داشت با مدیریت مناسب بانک ها برطرف شود.

به گزارش بازار، حیدر نعمتی صبح چهارشنبه در نشست بررسی سامانه چکاوک بانک مرکزی در استانداری ایلام اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا واحدهای غیر ضرور همچنان باید تعطیل باشند.

وی بیان کرد: اکنون در این شرایط نیاز است که همه تابع قانون باشیم و با تداوم تعطیلی بازار و صنوف غیر ضرور به قطع زنجیره کرونا کمک کنیم.

نعمتی تصریح کرد: طی مصوبه ستاد کرونا، چک بازاریان از ابتدای اسفند ۹۸ تا ۳۱ فروردین ماه جاری با توجه به تعطیلی بازار و صنوف به خاطر بیماری کرونا نباید برگشت نخورد. 

وی تاکید کرد: خوشبختانه بر اساس اعلام گزارش کمیسیون هماهنگی بانک های استان فعلا بازاریان ایلامی مشکلی در زمینه چک برگشتی ندارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام اظهار کرد: امیدواریم اگر در روزهای آینده هم مشکلی در این زمینه وجود داشت با مدیریت مناسب مدیران عامل بانک ها برطرف شود و حداکثر مساعدت ها برای رعایت حال بازاریان و کسبه اعمال شود.

وی افزود: امیدواریم بانک های استان نیز همراهی و همکاری لازم برای عدم برگشت چک مردم را داشته باشند تا کسی دغدغه ای در این شرایط نداشته باشد.

کد خبر: ۱۳٬۰۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha