۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
رعایت حقوق ارباب رجوع و اخلاق مداری در اولویت برنامه‌های پارس لانه است
رئیس هیئت مدیره مجتمع تحقیقاتی تولیدی پارس لانه:

رعایت حقوق ارباب رجوع و اخلاق مداری در اولویت برنامه‌های پارس لانه است

کرج- رئیس هیئت مدیره مجتمع تحقیقاتی تولیدی پارس لانه بر ضرورت رعایت حقوق شهروندان و اخلاق مداری در ارائه خدمات به مشتریان در پارس لانه و همچنین رعایت ایمنی توسط نیروهای شرکت تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس لانه، مهدی کیهانی در نشست هماهنگی با تعدادی از رانندگان میکسر بتن گفت: رعایت حقوق مشتریان و اخلاق مداری باید سر لوحه برنامه شرکت پارس لانه در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان باشد.

در این نشست که با حضور رئیس هیئت مدیره، مدیران هماهنگی و نظارت برگزار شد، کیهانی ضمن تشکر از تلاش و زحمات کار کنان و رانندگان زحمتکش شرکت خواستار رعایت نظم و قوانین راهنمایی و رانندگی، امانتداری و حقوق شهروندی در حین رانندگی شد.

وی با تاکید بر تداوم برگزاری کلاس های آموزشی به منظور ارتقاء سطح کارایی کارکنان و رانندگان و تشویق برترین ها در حسن انجام کار افزود: سطح رضایت مندی، ضمن ارتقای سطح رضایت مشتریان ، تکریم ارباب رجوع، حفظ و ارتقای جایگاه سلامت اداری و احترام به حقوق مشتریان و اخلاق مداری در کلیه سطوح شرکت گامی موثر برداریم.

اواویت بندی برنامه های هدف مند پارس لانه
کیهانی با اشاره به اینکه رعایت ایمنی از مهمترین مسائلی است که نیرو های این شرکت باید به آن توجه کنند بر حفاظت از تاسیسات اداری و ماشین آلات شرکت همانند گذشته تاکید کرد.

رئیس هیئت مدیره مجتمع تحقیقاتی تولیدی پارس لانه افزود: حرکت در چارچوب برنامه های مصوب سالیانه در مناطق، استفاده کامل از تمام پتانسیل و ظرفیت های پیمانکاری، شفاف سازی ارتباطات و رعایت همه جانبه قوانین و مقررات شرکت با رویکرد انجام کار و اهمیت به مشتری مداری باید در اولویت برنامه های هدفمند پارس لانه قرار گیرد.

و ی در ادامه توجه ویژه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه های سازمانی و افزایش مهارت های فنی و دانشی همکاران را مورد تاکید قرار داد.

در این نشست کارشناسان بخش‌های لجستیک و تعدادی از رانندگان مسائل خود را مطرح کردند.

شرکت تحقیقاتی تولیدی پارس لانه یکی از صنایع بزرگ کشور است که انواع بتن آماده و قطعات پیش ساخته را تولید می کند. این شرکت بزرگترین ناوگان حمل و نقل بتن آماده را در کشور دارد.

کد خبر: ۱۳۰٬۶۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha