۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
آشنایی با شرکت فناوران پیشتاز فاطر، تولید کننده بشکه گیر لیفتراک

آشنایی با شرکت فناوران پیشتاز فاطر، تولید کننده بشکه گیر لیفتراک

شرکت فناوران پیشتاز فاطر با تولید انواع استاکر بشکه گیر دستی و مکانیکی الحاقی لیفتراک تنها تولید کننده این محصول در حال حاضر در کشور است.

به گزارش بازار، شرکت فناوران پیشتاز فاطر با تولید انواع استاکر بشکه گیر دستی و مکانیکی الحاقی لیفتراک تنها تولید کننده این محصول در حال حاضر در کشور است که با توان تولید بالا و ظرفیت بالای دستگاه‌های بشکه گیر کمک شایانی در امر حمل و جابجایی بشکه‌ها از اسکله به انبارها و بالعکس از انبار به سکوهای بنادر کل کشور انجام داده است. شایان ذکر است قیمت تمامی دستگاه‌ها بسته به نوع ظرفیت و تعداد فک قفل کن به علت اینکه تمامی تجهیزات در داخل کشور تولید می‌شوند بسیار پایین‌تر از نمونه‌های خارجی این محصولات می‌باشد.

تولید انواع بشکه گیر لیفتراک

شرکت فناوران پیشتاز فاطر، با نام تجاری بشکه گیر فاطر، طیف وسیعی از انواع بشکه گیر را تولید می‌کند. بشکه گیر دستی، بشکه گیر بشکه قیر، بشکه گیر مدل SDG، EDG، EDG-Double و FDG که با ظرفیت های مختلف و کاربرد های گوناگون برای انبارها، اسکله ها، کارخانه ها و سایر مراکزی که به حمل و جابجایی بشکه نیازمند هستند توسط شرکت فناوران پیشتاز فاطر تولید می‌شود.

آشنایی با شرکت فناوران پیشتاز فاطر، تولید کننده بشکه گیر لیفتراک

راه حل حمل بشکه در کارخانه ها، انبار ها و بنادر

دستگاه های لیفتراک، که عموما برای حمل و نقل وسایل مختلف استفاده می‌شوند، به راحتی با اضافه کردن دستگاه بشکه گیر لیفتراک فاطر میتواند تبدیل به یک دستگاه مناسب و ایمن برای حمل بشکه شود. از مزیت های این دستگاه می‌توان به امنیت، سرعت، سهولت در استفاده و ۱۲ ماه گارانتی مطمئن اشاره کرد.

آشنایی با شرکت فناوران پیشتاز فاطر، تولید کننده بشکه گیر لیفتراک

روش تهیه بشکه گیر فاطر

برای تهیه دستگاه بشکه گیر فاطر کافیست با مراجعه به وب سایت شرکت فناوران پیشتاز فاطر نسبت به مشاوره برای نیاز سنجی و تهیه دستگاه های بشکه بر لیفتراک اقدام نمایید.

کد خبر: ۱۳۰٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha