۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
قالیشویی قدس مشهد

قالیشویی قدس مشهد

قالیشویی مشهد با برخورداری از تجربه و تخصص کافی در زمینه شست و شوی انواع و اقسام قالیچه و فرش توانسته خدمات مطلوب و استانداردی را در طی سال‌‎های فعالیت خود به مشتریان عرضه نماید.

به گزارش بازار، قالیشویی مشهد با برخورداری از تجربه و تخصص کافی در زمینه شست و شوی انواع و اقسام قالیچه و فرش توانسته خدمات مطلوب و استانداردی را در طی سال‌‎های فعالیت خود به مشتریان عرضه نماید و به عنوان نامی آشنا در بین آنان شناخته شود. در حقیقت استفاده از دستگاه‎‌های مکانیزه و دستی استاندارد در قالیشویی مشهد سبب گشته تا شست و شوی قالی‌ها در بهترین نحو خود و با کمترین خسارت صورت پذیرفته و مشتریان از بابت تمیزی قالی و یا دیگر محصولات شست و شو داده شده خود رضایت کافی را کسب نمایند.

مزایای استفاده از خدمات قالیشویی قدس مشهد

در قالیشویی مشهد و دیگر قالیشویی‌‎های سراسر ایران به جهت عدم هدر رفت آب و حفظ این مایع ارزشمند، از آب شرب و شهری استفاده نشده و همگی از یک چاه مخصوص به این امر برخوردارند که این موضوع در کشور عزیزمان که در سال‌‎های گذشته با کمبود و بحران آب مواجه گشته بسیار ارزشمند خواهد بود. به همین دلیل یکی از مهم‌‎ترین مزایایی که برای شست شوی قالی و قالیچه و دیگر محصولات در این قالیشویی می‌توان بیان نمود، جلوگیری از عدم هدر رفت آب شرب و استفاده به جا و بهینه از آب می‌‎باشد. چرا که در این مرکز به دلیل برخورداری از دستگاه‎‌های مکانیزه و مخصوص فرش‌‎های مختلف، نسبت به شست و شو در منزل و حتی گاهی نسبت به دیگر قالیشویی‎‌ها، معمولا آب به حالت بهینه و درست و به جا در مواقع نیاز و به گونه‌‎ای هوشمندانه‌‎تر مصرف خواهد شد. اما در کنار صرفه جویی در مصرف آب، استفاده از خدمات قالیشویی‌‎های متخصص چون قالی شویی قدس مشهد می‌تواند مزایای متعدد دیگر را نیز برای مشتریان به همراه داشته باشد که در این قسمت به معرفی بخشی از این مزایا اشاره می‌کنیم.

  • استفاده از دستگاه‌های مکانیزه برای شست و شو؛ یکی از مسائلی که معمولا در برخی مراکز شست و شوی قالی به صورت سنتی و یا شست و شوی قالی در منزل با آن رو به رو هستیم استفاده از مواد شوینده معمولی و تی کشی و استفاده از برس برای شست و شوی فرش‎‌های مختلف می‌‎باشد که این موضوع به نوبه‎‌ی خود دردسر و زحمت زیادی را برای شست و شو دهندگان در پی خواهد داشت. این در حالی است که در قالیشویی مشهد فرش‎‌های ماشینی به راحتی با قرارگیری در دستگاه‎‌های مخصوص و به واسطه‌‎ی مواد شوینده‌‎ی نانو با میزان کمتری از صرف آب به نسبت سایر قالیشویی‎‌ها شسته شده و پس از خشک شدن بدون بوی نم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
  • خشک شویی مکانیزه؛ یکی دیگر مشکلاتی که در شست و شوی قالی و قالیچه با دست و در منزل معمولا با آن مواجه هستیم، پیدا کردن یک مکان مناسب و تمیز برای آویزان کردن فرش‎‌های شسته شده می‎‌باشد. در قالیشویی مشهد با استفاده از دستگاه‌‎های لوله‎‌ای مکانیزه به جهت خشک نمودن فرش‌‎ها، علاوه بر اینکه فرش مدنظر ظرف مدت زمان کوتاهی شسته و خشک می‌شود، به دلیل خشک شدن به حالت لوله‎‌ای شکل، دیگر حالت شکستگی و بدفرمی به خود نخواهد گرفت.
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه از بابت ارسال فرش‌‎ها؛ به طور معمول بسیاری از قالیشویی‎‌ها برای ارسال قالیشویی و همچنین بابت برگرداندن قالی‎‌ها معمولا مبالغی را از کم تا زیاد دریافت می‌کنند که این امر منجر به بالا رفتن هزینه‎‌ی کلی شست و شو خواهد شد. در قالیشویی مشهد برای ارسال و برگرداندن قالی‎‌ها هزینه‌‎ای از مشتریان دریافت نمی‌شود و مشتریان می‌توانند با حذف هزینه‌‎های مربوط به بردن و آوردن فرش‌ها، باخیالی آسوده به استفاده از خدمات این مرکز بپردازند.
  • اماکن شست و شوی تخصص فرش‎‌های دست بافت؛ در شست و شوی فرش‌‎های ارزشمند دست بافت ممکن است کوچک‌‎ترین اشتباهی در زمینه‌‎ی استفاده از مواد شوینده، آبگیری و نحوه‎‌ی خشک کردن، منجر به کاهش عمر محصول و یا در هم شدن رنگ‌ها و طرح‎‌های موجود در فرش شود. به همین سبب نیاز است شست و شوی این محصولات با دقت و تخصص بالاتری و توسط افراد کاردان صورت پذیرد تا از ایجاد هر گونه خسارت مالی جلوگیری به عمل آورده شود که خوشبختانه کارکنان قالیشویی مشهد به دلیل آشنایی با چگونگی شست و شوی فرش دست بافت و روش‌‎های این شست و شو، ریسک این کار را کاهش خواهند داد.

خدمات قالیشویی مشهد

قالیشویی قدس مشهد

اگر تصور می‌کنید که خدمات یک قالیشویی به شست و شوی فرش‌‎ها محدود می‌شود باید بگوییم که سخت در اشتباهید چرا که در قالیشویی مشهد علاوه بر شست و شوی تخصصی انواع فرش‌‎ها از جمله نوع دست بافت و ماشینی خدمات متعدد دیگری ارائه می‌شود که مشتریان در کنار شست و شوی قالی و فرش‌‎های خود می‌توانند از آن بهرمند شوند.

  • امکان رفوگری فرش‌‎ها؛ با سخت شدن اوضاع اقتصادی و کاهش قدرت خرید، حفظ و نگهداری از وسایل ارزشمندی نظیر فرش‌‎ها اهمیت بالایی پیدا می‌کند. به همین دلیل این قالیشویی با اضافه نمودن امکان رفو کردن فرش‎‌ها به خدمات خود سعی نموده تا بر دوام و عمر فرش‌‎ها بیافزاید؛ به گونه‌‎ای که مشتریان پس از رفو کردن فرش‌‎هایشان به صورت تخصصی و توسط استادان با تجربه در این حیطه در مدت زمان طولانی‌تری می‌توانند از آن‎‌ها استفاده نمایند.
  • شیرازه دوزی فرش‌‎ها؛ یکی دیگر از خدماتی که با مراجعه اینترنتی و یا حضوری به قالیشویی در مشهد می‌توانید با آن رو به رو شوید امکان شیرازه دوزی فرش‎‌ها می‌‎باشد. در واقع از آنجایی‌‎ که حفظ و اتحاد تار و پود فرش‎‌ به شیرازه‎‌ی آن وابسته است، بازشدن شیرازه ممکن است منجر به کاهش عمر فرش و باز شدن تار و پود آن شود، به همین دلیل نیاز است این شیرازه‌‎ها توسط دستگاه‌‎های مخصوص به خوبی دوخته شوند تا از احتمال از بین رفتن تار و پودها جلوگیری شود. بنابراین در صورتی که شیرازه‌‎های قسمت کوچک یا بزرگی از فرشتان باز شده است، می‌توانید از طریق تماس با این مرکز و ثبت سفارش خود به ترمیم و دوخت شیرازه‎‌ها به صورت تخصصی بپردازید.
  • شست و شوی مبلمان؛ مبلمان نیز همانند فرش‌‎ معمولا هر چند وقت یکبار به تمیزکاری اساسی احتیاج پیدا خواهد کرد که این تمیز کاری اساسی از طریق ابزارهای ابتدایی خانگی، ممکن است منجر به آسیب رنگ و بافت مبلمان شده و یا به خوبی صورت نپذیرد. از این‌رو قالیشویی مشهد در کنار سایر خدمات خود به شست و شوی تخصصی مبلمان در منزل بدون آبریزی زیاد و توسط دستگاه‌‎های مخصوص می‌‍‎پردازد.

قالیشویی قدس مشهد

در صورت تمایل به استفاده از خدمات متنوع قالیشویی در مشهد می‌توانید به سایت qods-carpet.com مراجعه نمایید. در این سایت، علاوه بر آشنایی با انواع خدمات این قالیشویی و ثبت سفارشات خود برای انجام شست و شوی مبلمان، قالی و موکت در منزل یا ارسال به این مجموعه، می‌توانید با مطالعه‎‌ی مقالات قرار داده شده در سایت در خصوص انواع مشکلات مرتبط با این حوزه و چگونگی رفع آن‎‌ها آشنا شوید. این قالیشویی با بیش از بیست سال سابقه و به واسطه‎‌ی بهره مندی از ماشین آلات پیشرفته و کارکنان مجرب خود در جهت رفع نیاز مشتریان در خدمت همشهریان مشهدی می‌‎باشد.

کد خبر: ۱۳۰٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha