۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
 ۵۰۰ میلیارد تومان در نهبندان طی دو سال سرمایه گذاری می شود
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان جنوبی:

۵۰۰ میلیارد تومان در نهبندان طی دو سال سرمایه گذاری می شود

بیرجند- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی گفت: در بحث سند توسعه شهرستان نهبندان و اجرای طرح پیشرفت و آبادانی برای این شهرستان ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مجتبی موسوی شامگاه چهارشنبه در جلسه انعقاد تفاهم نامه ستاد اجرایی با استانداری خراسان جنوبی افزود: بنیاد برکت‌ در زمینه ی توانمندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی در استان تاکنون هفت هزار و ۹۷۵ طرح با حجم سرمایه گذاری یک هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.

به گفته ی وی این سرمایه گذاری موجب اشتغال زایی بیش از ۳۲ هزار نفر در استان شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این ۱۲ طرح بنگاه محور با ظرفیت اشتغال ۱۱ هزار و ۲۸۰ نفر، هشت هزار و ۶۳ طرح اجتماع محور با ظرفیت اشتغال ۲۱ هزار و ۹۴۰ نفر و ۲۱ طرح تسهیلات محور با ظرفیت اشتغال ۷۶۰ نفر با مشارکت بنیاد برکت در استان اجرا شده است.

موسوی با اشاره به ۶۶۰ طرح زیربنایی استان، افزود: از این تعداد تاکنون ۴۹۶ طرح با حجم سرمایه گذاری ۸۲ میلیارد تومان و ۲۱۰ پروژه عمرانی تا پایان سال ۱۴۰۱ به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: این ستاد در مبحث توانمند سازی، توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی برای امسال ۲ هزار و ۶۰۰ طرح پیش بینی شده که از این تعداد تاکنون حدود سه هزار طرح اقتصادی اجتماع محور با حجم سرمایه گذاری ۳۵۱ میلیارد تومان انجام شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی گفت: در بحث سند توسعه شهرستان نهبندان و اجرای طرح پیشرفت و آبادانی برای این شهرستان ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شده است که طی ۲ سال این اعتبار در نهبندان هزینه خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۰٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha