۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
بانکهای عامل اردبیل با سرمایه گذاران همکاری کنند
استاندار اردبیل:

بانکهای عامل اردبیل با سرمایه گذاران همکاری کنند

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: اکثر مشکلات مطرح شده در ستاد تسهیل با بانکهای عامل است بنابرین بانکها ضمن رعایت قوانین نهایت همکاری را با سرمایه گذاران داشته باشند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری اردبیل، سید حامد عاملی اظهار کرد: سرمایه گذاران در خط مقدم جبهه اقتصادی برای تولید و اشتغال در تلاشند و باید دستگاه های اجرایی و بانکهای عامل در این راستا جهادگران اقتصادی را پشتیبانی کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید با تنگ نظری مانع توسعه و رونق اقتصادی شویم تصریح کرد: در شرایط فعلی باید تلاش کنیم گره های اداری و بروکراسی های زاید به حداقل ممکن برسد تا سرمایه گذاران برای تولید ثروت و ایجاد اشتغال رغبت لازم را داشته باشند.

استاندار اردبیل از صدور مجور کارخانه فولاد اسفنجی خبر داد و افزود: خوشبختانه زمین مورد نطر این مجموعه بزرگ نیز تامین شده و باید زیرساخت های اساسی از جمله گاز، برق و راه و آب آن نیز با مشارکت و همکاری سرمایه گذار این کارخانه فراهم شود.

عاملی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران در جذب سرمایه گذار پیشقدم باشند گفت: زمانی سرمایه گذار برای تولید ثروت و راه اندازی واحد تولیدی وارد استان می شود که مشوق های لازم جهت سرمایه گذاری داشته باشند و مسوولان فرش قرمز زیر پای این جهادگران میدان اقتصادی پهن کنند.

وی در ادامه بیان کرد: دغدغه اصلی جوانان اشتغال و کسب نان حلال است و باید امید و نشاط اجتماعی را در خانواده ها و جوانان استان زنده کنیم و به جای توجیه، راهکار و اقدامات اساسی جهت کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال ارایه دهیم.

کد خبر: ۱۳۰٬۳۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha