۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
رویداد بزرگ تجاری ایران در امارات متحده عربی برگزار می‌شود
با حضور وزیر صمت؛

رویداد بزرگ تجاری ایران در امارات متحده عربی برگزار می‌شود

۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه هیات تجاری بزرگ ایران برای شرکت در همایش فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و امارات، بازدید از اکسپوی ۲۰۲۰ و برگزار ملاقات‌های تجاری به امارات متحده عربی اعزام می‌شود.

به گزارش بازار، مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی به عنوان مجری رویداد بزرگ تجاری ایران در امارات متحده عربی تحت نظارت سازمان توسعه تجارت با هدف توسعه روابط تجاری ایران و امارات متحده عربی به اعزام هیات بزرگ تجاری و اقتصادی ایران به امارات و برگزاری همایش معرفی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری با حضور سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت معدن و تجارت اقدام کرده‌است.

هیات تجاری-بازاریابی ایران متشکل از صاحبان صنایع، معادن، تجار، بازرگانان، فعالان اقتصادی و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به سرپرستی علی‌رضا پیمان‌پاک، معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۰ بهمن‌ماه جهت حضور در روز ملی ایران در اکسپوی ۲۰۲۰ دبی و انجام ملاقات‌های تجاری به امارات متحده عربی اعزام می‌شوند.

این هیات همچنین در همایش فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و امارات که در تاریخ ۱۹ بهمن ماه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان توسعه تجارت و غلامحسین شافعی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

علاقمندان به حضور در این رویداد بزرگ تجاری می‌توانند از طریق مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی یا پایگاه باشگاه رهبران کسب و کار (BizLeadersHub.com) اقدام کنند.

کد خبر: ۱۳۰٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha