۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
معرفی ۵ حرفه مشاغل خانگی پردرآمد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

معرفی ۵ حرفه مشاغل خانگی پردرآمد

ساری- حیدری، فعال اقتصادی و کارآفرین در مازندران به معرفی پنج حرفه مشاغل خانگی پردرآمد برای کسب درآمد اشاره کرد و گفت: مشاغل خانگی بهترین راه افزایش درآمد هستند.

احمد حیدری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه در دنیای کنونی مشاغل خانگی طرفداران زیادی دارد و هر روز مشتریانش بیشتر می شود، افزود: این مشاغل بهترین راه برای افزایش درآمد خانوارها است.

وی توسعه مشاغل خانگی را راهکار رفع محرومیت، فقر و کاهش نرخ بیکاری دانست و گفت: قالیبافی و فرشبافی از جمله مشاغل خانگی است که می تواند به اقتصاد و درآمد خانوارها کمک کند.

وی با عنوان اینکه فرشبافی می تواند درآمد خوبی برای خانوارها داشته باشد، ساختن زیورآلات زینتی را از دیگر مشاغل خانگی پردرآمد ذکر کرد و افزود: این زیورآلات را می توان با هر نوع مواد اولیه ای پارچه، چرم، سرامیک، چوب و غیره می توان انواع و اقسام زیورآلات را تولید کرد و سلیقه و نوآوری در این شغل حرف اول را می زند.

حیدری یادآور شد: عروسک سازی نیز از دیگر مشاغل خانگی است که با آموزش و تهیه ابزار می تواند منجر به درآمد شود و آشپزی و شیرینی پزی نیز از دیگر مشاغل پردرآمد خانگی است.

این فعال اقتصادی صنایع غذایی را از دیگر مشاغل خانگی دارای درآمد ذکر کرد و گفت: تولید و بسته بندی ترشیجات، عرقیات گیاهی، آبلیموه، انواع نان، تهیه شکلات، رب و غیره از مشاغلی است که با علاقه و پشتکار می توان در این حرفه درآمدزایی کرد.

کد خبر: ۱۳۰٬۳۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha