۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
برنامه رشد اقتصادی ۸ درصدی از شهرها و روستاها کلید خورد
نماینده مردم ساری و میاندرود:

برنامه رشد اقتصادی ۸ درصدی از شهرها و روستاها کلید خورد

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: رشد هشت درصدی اقتصادی باید از شهرها و روستاها کلید بخورد و در حوزه های مختلف اقتصادی و گردشگری محقق شود.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برنامه رشد هشت درصدی در برنامه سال آینده را ارائه کرد و گفت: تخصیص صندوق های توسعه رشد اقتصادی با اعتبار دو هزار میلیارد تومانی از جمله برنامه دولت به شمار می رود.

وی افزود: باید رشد هشت درصدی را برای شهرستان های استان تعریف کنیم و در فرمانداری ها معاونت اقتصادی تعریف شود و اگر قرار است سرمایه گذار جذب کنیم در شهرستان ها آن را محقق کنیم.

وی توسعه اقتصاد دریاپایه را از مهمترین برنامه ها ذکر کرد و گفت: در ساری و میاندرود پنج میلیون مترمربع زمین در دست دستگاه های دولتی قرار دارد و باید دستگاه های دولتی آن را آزاد کنند.

زارعی یادآور شد: باید رشد اقتصادی را از روستاها آغاز کنیم زیرا این مسئله سبب زمینه سازی برای توسعه می شود و اعتقاد دارم رشد هشت درصدی اقتصادی باید در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و گردشگری محقق شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اجرای طرح کاداستر گفت: با اجرای این طرح باید تکلیف زمین های مردم روشن شود و مازندران در زمینه تهیه طرح کاداستر عقب است در حالی که اختلافات موجود در کمیته رفع تداخلات بررسی شود.

کد خبر: ۱۳۰٬۲۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha