۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
فروش تخم مرغ بیش از قیمت مصوب|بازار گلستان در انحصار دلالان است
رئیس اتحادیه مرغ فروشان گرگان؛

فروش تخم مرغ بیش از قیمت مصوب|بازار گلستان در انحصار دلالان است

گرگان-رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان گرگان با بیان اینکه بازار تخم مرغ استان در انحصار دلالان است،گفت:به رغم قیمت مصوب تخم مرغ درستاد تنظیم بازار، این محصول با قیمت ۲۵ هزار تومان در استان عرضه می شود.

رمضان احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، رقم مصوب قیمت تخم مرغ در ستاد تنظیم بازار استان را ۲۱هزار تومان دانست و اظهار کرد: اما متاسفانه این محصول در بازار ۲۴ تا ۲۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی با اعلام این مطلب که تخم مرغ در دست افرادی فاقد صلاحیت توزیع می‌شود، افزود: در ماه های گذشته به دلیل گرانی قیمت مرغ و تخم مرغ و کاهش عرضه این کالا، توزیع تخم مرغ از اتحادیه مرغ فروشان گرگان گرفته شد.

او ادامه داد: واگذاری توزیع این محصول به افراد ناکارآمد باعث شده تا تخم مرغ از ثبات قیمت برخوردار نبوده و براساس قیمت مصوب به فروش نرسد.

به گفته این فعال اقتصادی، در این مدت نامه نگاری های زیادی باسازمان صمت و فرمانداری گرگان داشتیم که تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

احمدی خاطر نشان کرد: خواهش من از متولیان این است که توزیع تخم مرغ مانند گذشته به اتحادیه مرغ و تخم مرغ واگذار شود چراکه نظام مندی بیشتری دارد. وجود چنین افرادی فقط حلقه های واسطه و دلالان را در استان بیشتر کرده است.

وی ادامه داد: درگذشته سهمیه تخم‌مرغ گرگان روزانه ۲۰ تن بود در حالیکه الان حتی پنج تن تخم مرغ هم در گرگان توزیع نمی شود و بخش عمده این تخم مرغ ها از استان خارج می‌شود .

وی در خاتمه یادآور شد: این موضوع باورکردنی نیست که ۲۰ تن تخم مرغ، ظرف دو ساعت به فروش برسد یا توزیع آن پایان یابد. متاسفانه این افراد با خارج کردن کالا از استان به گرانی تخم مرغ و کاهش عرضه آن دامن می زنند.

کد خبر: ۱۳۰٬۱۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha