۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در فرودگاه‌های کشور
سخنگوی سازمان هواپیمایی تاکید کرد:

اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در فرودگاه‌های کشور

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور:‌ دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا در فرودگاه‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، رضا جعفرزاده، درباره نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: ‌از ابتدای شیوع بیماری کرونا جلسات متعددی با بخش‌های مختلف صنعت گذاشته شد و مسئولان شرکت فرودگاه ها، مدیران شرکت ها، ‌هواپیمایی ها، ‌مسئولین وزارت بهداشت در این جلسات حضور داشتند و محور فعالیت‌ها مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان هواپیمایی کشور باید بر اساس دستور العمل‌های وزارت بهداشت عمل کند افزود:‌ بر این اساس تمامی دستورالعمل‌ها از طریق وزارت بهداشت به سازمان هواپیمایی کشور ارسال و ما به صورت بخشنامه به سایر بخش‌ها ارسال کردیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی بیان کرد: مجهز بودن فرودگاه‌ها به دستگاه تب سنج، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بین کارکنان و نیروهای انسانی فرودگاه‌ها و ضدعفونی ترمینال‌ها و اماکن مربوطه از جمله موارد بهداشتی است که در فرودگاه‌ها رعایت می‌شود.

جعفرزاده ادامه داد: مسافران در بدو ورود به ترمینال‌ها از نظر سلامتی بررسی می‌شوند اگر تب یا علائم دیگری داشته باشند امکان ورود به هواپیما نخواهند داشت.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری، پروازها نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است.

جعفر زاده با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری عضو ایکائو است و بر اساس دستورالعمل‌های سازمان بهداشت جهانی عمل می‌کند گفت: در فرودگاه ها، ‌مسئولین وزارت بهداشت و هلال احمر مستقر هستند و تمام نکات بهداشتی بر اساس دستورالعمل‌ها اجرایی می‌شود.

کد خبر: ۱۳٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha