۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
معرفی ۳ لپ تاپ عالی برای فعالیت در بورس توسط سرفیس کار

معرفی ۳ لپ تاپ عالی برای فعالیت در بورس توسط سرفیس کار

در این گزارش به نقل از وبسایت فروشگاه اینترنتی سرفیس کار قصد داریم نیازهای شما را بررسی نموده سپس ۳ مدل لپ تاپ مایکروسافت را به شما عزیزان معرفی کنیم.

به گزارش بازار، این روزها که فعالیت در بازارهای مالی مثل بورس و رمز ارزها بسیار داغ است خیلی از فعالان به دنبال تهیه دستگاه هایی هستند که فعالیت هایشان را در این بازار رصد کنند و بتوانند از آن برای معاملات و ... استفاده کنند.

در این گزارش به نقل از وبسایت فروشگاه اینترنتی سرفیس کار قصد داریم نیازهای شما را بررسی نموده سپس ۳ مدل لپ تاپ مایکروسافت را به شما عزیزان معرفی کنیم. ابتدا ۳ نیاز اصلی و مهم فعالان این حوزه را بررسی میکنیم سپس به معرفی دستگاه ها می پردازیم.

نیاز اول: سبک و حمل و نقل آسان

از آنجایی که فعالان بازارهای مالی دوست دارند در هرجایی که هستند بتوانند به دستگاهشان به راحتی دسترسی داشته و فعالیتشان را انجام دهند، ویژگی حمل و نقل آسان بسیار مهم خواهد شد.

نیاز دوم: نصب آسان نرم افزارهای تحلیل و بررسی مالی

برای نصب بسیاری از نرم افزارهای این حوزه معمولا سیستم عامل ویندوز بسیار حائز اهمیت خواهد شد چرا که این نرم افزارها به صورت پیش فرض روی ویندوز به راحتی نصب و اجرا می‌شوند پس لپ تاپ ما باید دارای این سیستم عامل باشد.

نیاز سوم: یادداشت برداری و صفحه نمایش خوب

در فعالیت های مالی ما نیاز داریم گاها سریع یادداشت برداری کنیم و این اهمیت وجود قلم و صفحه لمسی با سایز مناسب را برای ما روشن می‌کند. پس لپ تاپ ما بهتر است این قابلیت ها را داشته باشد تا علاوه بر کیبورد در زمان مناسب بتوانیم به راحتی از طریق لمس یا قلم یادداشت های‌مان را بنویسیم.

و حالا بریم سراغ معرفی لپ تاپ های مناسب کار ما در بازارهای مالی...

معرفی ۳ لپ تاپ عالی برای فعالیت در بورس توسط سرفیس کار

سرفیس پرو ۸؛ قهرمان تازه وارد

تبلت های مایکروسافت سرفیس پرو که با اضافه کردن کیبورد به آن‌ها در اصل به یک لپ تاپ عالی تبدیل می‌شوند، چند سالی است که از پرطرفدارترین دستگاه‌های مایکروسافت هستند.

سرفیس پرو ۸ هم جدیدترین محصول مایکروسافت است که به تازگی به ایران هم آمده است و به دست مشتریان توسط فروشگاه‌های اینترنتی از جمله سرفیس کار به دست مشتریان عزیز می‌رسد.

سرفیس پرو ها و به خصوص سرفیس پرو ۸، علاوه بر ۳ نیاز اصلی ما در بخش قبل کلی نیازهای دیگر ما را برطرف می‌کند که به برخی از آن‌ها اشاره می کنیم.

سرفیس پرو ۸ دقیقا دارای صفحه نمایش لمسی با پشتیبانی از قلم، ویندوز ارجینال ۱۱ است و همینطور بسیار وزن سبکی دارد و به خاطر نوع طراحی آن حتی اگر کیبورد به آن چسبیده باشد، بسیار راحت قابل جابه جایی است.

سرفیس پرو ۸ در مشخصات مختلفی از جمله حافظه و رم عرضه شده است که قیمت آن حدودا از ۴۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

معرفی ۳ لپ تاپ عالی برای فعالیت در بورس توسط سرفیس کار

سرفیس پرو ۷ پلاس؛ جذاب کارآمد

سرفیس پرو ۷ پلاس یکی دیگر از سری های سرفیس پرو که مشابه سرفیس پرو۸ است اما صفحه نمایش آن کمی کوچکتر از سرفیس پرو ۸ است و برخی از کانفیگ ها نیز با سرفیس پرو ۸ متفاوت است.

این دستگاه خصوصیاتی مشابه سرفیس پرو ۷ دارد و فقط برخی بهبودها در این نسخه داده شده است که آن را در ۱ سال اخیر به پرفروش ترین دستگاه تبدیل کرده است.

سرفیس پرو ۷ و سرفیس پرو ۷ پلاس هم با کانفیگ های قوی در بازار موجود است و به خاطر قدمت حضور آن در بازار قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سرفیس پرو ۸ دارد و حدودا از قیمت ۲۱.۸۰۰ میلیون تومان این دستگاه‌ها را بسته به نیازتان می‌توانید پیدا و تهیه کنید.

تا اینجا ۳ تا از بهترین تبلت های بازار با قابلیت تبدیل شدن به لپ تاپ که نیازهای فعالان بازارهای مالی را برطرف می‌کند معرفی کردیم اما می‌دانیم خیلی از دوستان هم نیاز دارند تا دستگاهشان دقیقا یک لپ تاپ با کیبورد ثابت متصل داشته باشند و یا حتی صفحه نمایش بزرگتری داشته باشند. به همین خاطر برای این عزیزان هم یک دستگاه معرفی می‌کنیم.

سرفیس لپ تاپ ۳؛ با اقتدار و زیبا

بهترین انتخاب شما در رده لپ تاپ های مایکروسافت است که ۲ مدل صفحه نمایش ۱۳ و ۱۵ اینچی دارد که در هر دو سایز هم لمسی هستند.

علاوه بر این کانفیگ های قدرتمندی هم دارند که می‌توانید بر اساس نیازتان یکی از آن ها را انتخاب کنید.

کانفیگ متوسط آن برای کارهای مالی مثل سی پی یو Core i۵، رم ۸ گیگ و حافظه ۱۲۸ گیگ را می‌توانید با قیمت حدود ۳۰ میلیون تومان تهیه کنید.

جمع بندی

فعالان حرفه ای بازارهای مالی امسال و سال‌های گذشته بسیار به این ۳ مدل دستگاه علاقه داشتند و اکثر آن‌ها از این ۳ مدل دستگاه برای کارهای روزمره‌شان استفاده می‌کنند.

شما می‌توانید برای تهیه این دستگاه ها به فروشگاه های اینترنتی از جمله سرفیس کار، دیجیکالا و یا تکنولایف مراجعه کنید. همچنین می توانید از تیم متخصص سرفیس کار که اولین واردکننده و عرضه کننده دستگاه های مایکروسافت سرفیس هستند هم مشاوره رایگان برای تهیه دستگاه ها دریافت کنید.

راستی دستگاه فعلی شما چیست و چه مشخصاتی دارد؟ در کامنت های زیر این مقاله بهمون بگین.

منبع: surfacekar.com

کد خبر: ۱۳۰٬۱۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha