۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل کمربندی نشتارود تنکابن تخصیص یافت
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل کمربندی نشتارود تنکابن تخصیص یافت

تنکابن - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، ترافیک را مشکل شهرهای غربی استان بیان کرد و گفت: ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی در نشتارود تخصیص یافته است.

مفید غلامی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تامین اعتبارات برای توسعه و تکمیل پروژه های نیمه کاره، ترافیک را از جمله مشکلات نواحی غربی استان بیان کرد و گفت: برای توسعه رینگ شهری و کنارگذر شهر نشتارود بودجه مورد نیاز تامین شده است.

وی اعتبار تخصیصی از سوی سازمان برنامه بودجه را برای تکمیل کمرندی و کنارگذر نشتارود ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبار از محل بودجه تکمیل زیرساخت های مناطق کمترتوسعه یافته تامین و تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه کمربندی نشتارود با اعتبار مورد نظر تکمیل خواهد شد، افزود: با تکمیل این پروژه مشکل دیرینه ترافیک در این شهر گردشگرپذیر برطرف می شود.

غلامی همچنین با اشاره به اجرای طرح های مختلف پزشکی و درمانی و تامین اعتبارات لازم برای تامین اقلام بهداشتی و تکمیل پروژه های نیمه کاره علوم پزشکی مازندران و بابل گفت: ساخت اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بابل از جمله این طرح ها به شمار می رود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران همچنین به ساخت نقاهتگاه ویژه مراقبت از بیماران کرونایی در شهرستان بابل اشاره کرد و آن را از دیگر طرح های عمرانی بهداشتی عنوان کرد.

وی کل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای مصوب سال قبل در استان را بیش از هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان بیان کرد.

کد خبر: ۱۳٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha