۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
سوخت جایگزین واحدهای صنفی صنعتی همدان تأمین شده است
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان:

سوخت جایگزین واحدهای صنفی صنعتی همدان تأمین شده است

همدان - مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از ثبت درخواست های فرآورده در سامانه «سدف» توسط واحدهای تولیدی و کشاورزی برای سوخت جایگزین در مواقع بحران خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی گفت: این شرکت آمادگی تأمین سوخت ذخیره برای صنایع، معادن، کارخانجات و دیگر واحدهایی که نیازمند سوخت دوم هستند را داشته و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی اطمینان داد: هر واحدی که درخواست خود را در سامانه تجارت آسان جدید«سدف»ثبت کرده و بر اساس الزامات مصوب واجد شرایط باشد سوخت جایگزین به منظور پیش بینی مواقع افت فشار گاز طبیعی به عنوان پدافند غیر عامل دریافت خواهد کرد.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ابلاغی مقام معظم رهبری، حمایت از تولید را از اولویت های منطقه دانست و عنوان کرد: پیش از این میزان سوخت جایگزین در نظر گرفته شده برای کارخانه های سیمان در زمان قطع احتمالی سوخت اول یعنی گاز طبیعی، برای تغذیه ۱۵ روزه تدارک دیده شده بود اما این میزان تعدیل شده و به یک ماه افزایش یافته است.

مدیر منطقه همدان با اذعان به اینکه هیچ واحد تولیدی به دلیل کمبود سوخت جایگزین تعطیل نیست، عنوان کرد: از ابتدای سال تا کنون ۴۷ میلیون لیتر نفت کوره، یک میلیون لیتر نفت گاز و ۶۰ هزار کیلو گاز مایع برای مصارف ذخیره، جایگزین قطع گاز وبرای مصرف ژنراتور (قطعی برق) به سازمان های صنعت، معدن، تجارت، جهاد کشاورزی و سایر ارگان ها تحویل شده است.

کد خبر: ۱۳۰٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha