۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
حذف محل هزینه‌کرد اعتبارات وزارت نفت در بودجه ۱۴۰۱ عاقلانه نیست
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس:

حذف محل هزینه‌کرد اعتبارات وزارت نفت در بودجه ۱۴۰۱ عاقلانه نیست

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: با توجه به حذف محل هزینه کرد اعتبارات وزارت نفت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ تلاش خواهیم کرد محل هزینه‌کرد اعتبارت وزارت نفت را به لایحه بودجه بازگردانده شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عبدالعلی رحیمی مظفری با اشاره به حذف محل هزینه‌کرد اعتبارات وزارت نفت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ در حالی که در لایحه بودجه ۱۴۰۰ مشخص بود، گفت: یکی از اصلی‌ترین مصوبات کمیسیون انرژی که به کمیسیون تلفیق بودجه نیز ارائه شده است، بازگرداندن تمامی مصوبات حذف شده در لایحه بودجه ۱۴۰۱ در حوزه انرژی است، درواقع ردیف‌های اصلاحی باید اصلاح شوند اما ردیف های حذف شده همگی باید بازگردند لذا امیدواریم این اتفاق در کمیسیون تلفیق بیافتد.

نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محل هزینه‌کرد اعتبارات وزارت نفت باید مشخص شود اما اکنون به دلیل به حذف محل هزینه‌کرد این اعتبارات در لایحه بودجه ۱۴۰۱ ازسوی دولت این مهم مشخص نیست، افزود: اگرچه نمی‌توان به محل هزینه‌کرد اعتبارات با جزئیات دقیق اشاره کرد اما باید بودجه نگهداشت و بازسازی تاسیسات نفتی مشخص باشد، البته این امکان وجود دارد که در حوزه نظارتی اعداد، ارقام، جداول و محل‌های هزینه‌کرد را به طور کامل از دستگاه‌های اجرایی گرفت و بر آن نظارت کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: اگرچه ۱۴ و نیم درصد از درآمد نفتی در اختیار شرکت ملی نفت قرار می‌گیرد اما این رقم برای توسعه و نگهداشت صنعت نفت بسیار کم است و البته معلوم نیست همین میزان سهم نیز در چه جاهایی هزینه خواهد شد؟ به همین دلیل تلاش خواهیم کرد محل هزینه‌کرد اعتبارت وزارت نفت در کمیسیون تلفیق به لایحه بودجه بازگردانده شود.

کد خبر: ۱۲۹٬۹۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha