۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
سیلاب چندین راه روستایی جنوب کرمان را مسدود کرد/ قطع آب و برق در برخی مناطق
مدیرکل مدیریت بحران کرمان:

سیلاب چندین راه روستایی جنوب کرمان را مسدود کرد/ قطع آب و برق در برخی مناطق

کرمان- سعیدی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از خسارت سیلاب به زیرساخت های جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: چندین راه روستایی مسدود شده است.

مجید سعیدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با فعالیت سامانه بارشی شاهد بروز سیلاب در مناطق جنوبی استان کرمان هستیم.

وی با اشاره به خسارت سیلاب افزود: با وجود اینکه میزان بارندگی های دو روز اخیر در مقایسه با سامانه قبلی، کمتر است اما به دلیل اینکه رطوبت خاک اشباع شده است؛ با حجم بیشتری از آب مواجه شده ایم.

سعیدی از مسدود بودن برخی راه های روستایی کوهستانی و صعب العبور در رودبار جنوب خبر داد و بیان کرد: با توجه به مسدود بودن راه ارتباطی سه روستا در رودبار جنوب نتوانسته ایم به مردم این مناطق خدمات رسانی کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استاندار کرمان با اشاره به آب گرفتی منازل در دو روستای قلعه گنج اظهار کرد: منزل مسکونی در برخی مناطق جنوب استان کرمان دچار آب گرفتگی شده اند که ساکنان این خانه ها جابه جا شده اند و اقلام امدادی در اختیار آنها قرار داده شده است.

سعیدی از قطع برق در مناطق کوهستانی ریگان و قلعه گنج خبر داد و گفت: در ۱۷ منطقه منوجان آب قطع شده است.

وی با اشاره به خسارت وارده به حوزه راه، پل ها و ابنیه فنی یادآور شد: در حال برطرف کردن مشکلات ناشی از وقوع سیلاب هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان اظهار کرد: با فروکش کردن سیلاب بررسی های کارشناسی برای برآورد میزان خسارت وارده انجام خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۹٬۹۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha