۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
ضرورت ساماندهی فعالیت تاکسی های اینترنتی در همدان
فرماندار همدان تاکید کرد:

ضرورت ساماندهی فعالیت تاکسی های اینترنتی در همدان

همدان - فرماندار همدان با اشاره به فرصت یک هفته ای برای هماهنگی شهرداری و شرکت های تاکسی اینترنتی در خصوص ساماندهی فعالیت این ناوگان، گفت: متولیان تاکسی های اینترنتی به تکالیف قانونی عمل کنند.

به گزارش بازار و به نقل ا روابط عمومی فرمانداری همدان؛ محمد علی محمدی در جلسه شورای ترافیک شهرستان همدان، افزود: برای هماهنگی شهرداری و شرکت های تاکسی اینترنتی یک هفته فرصت تعیین شد که در این مدت متولیان تاکسی های اینترنتی باید به تکالیف قانونی خویش برابر دستورالعمل اقدام کنند.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرایی شدن این دستورالعمل، اظهار داشت: هم اکنون در فعالیت‌ تاکسی های اینترنتی تخلفاتی گزارش می شود که ناچاریم در صورت عدم تمکین این شرکت ها و عدم تعیین تکلیف و ساماندهی این وضعیت از فعالیت آنها جلوگیری کنیم.

فرماندار همدان گفت: طبق دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافر مشمول قانون نظام صنفی کشور یا همان تاکسی های اینترنتی، مسئولیت نظارت بر فعالیت شرکت های تاکسی اینترنتی برعهده شهرداری است.

فرماندار همدان با توصیه به اینکه متولیان کار در حوزه شهر و شهرستان به جزئیات امور توجه کنند، افزود: رها کردن یک موضوع کوچک مشکلات بزرگی را بدنبال خواهد داشت که تبعات ناشی از آن بسیار زیان آور و جبران ناپذیر است.

کد خبر: ۱۲۹٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha