۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
همدان ۲۳ درصد از بارش نرمال عقب است
سرپرست شرکت آب ‌منطقه‌ای همدان:

همدان ۲۳ درصد از بارش نرمال عقب است

همدان - سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان بابیان اینکه در این روزها مشکلات بسیاری داریم و بارش های زیر نرمال را در همدان تجربه می کنیم، گفت: همدان ۲۳ درصد از بارش نرمال عقب است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای همدان، محمد ضروری با بیان اینکه در این روزها مشکلات بسیاری داریم، گفت: بارش های زیر نرمال را در همدان تجربه کرده ایم.

سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان با بیان اینکه حدود ۲۳ درصد از بارش نرمال عقب هستیم، گفت: سطح پوشش برفی همدان بسیار کاهشی و وضعیت چالشی است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت سداکباتان بسیار نامناسب است، عنوان کرد: با همه این مشکلات، همکارانی قوی و پای کار داریم که با همدلی می توان ازین توان فنی و مهندسی بهره برد و سال آبی پیش رو را بدون کمترین تنش برای مردم سپری کرد.

معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز گفت: وضعیت سفره های آب زیرزمینی باید مورد توجه باشد که تاکنون نیز در این راستا پروژه های مربوطه در پیش گرفته شده است.

اتابک جعفری با اشاره به اینکه علی رغم تمامی زحمات صورت گرفته شاهدیم که وضعیت آب، مناسب نیست و حال به لحاظ فکری و عملیاتی باید در میدان بود، افزود: باید با فکر و همکاری شرایط خوبی را ایجاد کرد.

معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به وضعیت منابع آبی همدان، خواستار مدیریت این وضعیت به نحو مناسب از سوی مسئولین استانی شد.

کد خبر: ۱۲۹٬۸۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha