۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بیماران صعب‌العلاج افزایش یافت
مدیرعامل بانک توسعه تعاون:

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بیماران صعب‌العلاج افزایش یافت

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: به منظور حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج و مساعدت در کاهش مشکلات مالی و هزینه‌های درمانی این عزیزان مدت زمان بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه افزایش یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت الله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: هیات مدیره بانک در پانصد و هفتادویکمین جلسه خود مدت زمان بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه بیماران خاص و صعب العلاج را از ۳۶ ماه به ۶۰ ماه افزایش داد.

وی افزود: ارتقاء شاخص سلامت انسانی از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه کشورها محسوب می‌شود و حمایت از هموطنان بیمار از اولویت‌های برنامه دولت و بانک توسعه تعاون است.

مهدیان ادامه داد: دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات درمانی متولی معرفی بیماران به شبکه بانکی بوده‌اند و بانک توسعه تعاون نیز پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در دو استان تهران و اصفهان را بر عهده داشته است و طی یکسال اخیر مجموعا ۴۳۰ میلیارد ریال در شعب بانک در دو استان تهران و اصفهان، به بیش از دو هزار بیمار پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون این تسهیلات را در قالب قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد چهار درصد اعلام کرد و گفت: تسهیلات مطابق معرفی‌نامه‌ها تا سقف پانصد میلیون ریال به هر نفر پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی و سازمان بیمه سلامت نیز به عنوان دو سازمان تخصصی در پوشش دهی هزینه‌های بیماران و پیشبرد امور درمانی بیماران در سراسر کشور خدمات ارزنده‌ای به ویژه در دوران شیوع کرونا به هموطنانمان ارائه داده‌اند.

مهدیان گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان دستگاه همکار در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آماده توسعه همکاری‌ها با این دو نهاد بیمه‌ای و درمانی در موضوعات بانکی و مالی و در راستای تحقق اهداف اجتماعی وزارتخانه است.

کد خبر: ۱۲۹٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha