۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
۲۱۴ بهره بردار دامپروری در قزوین دامدار کارت دریافت می‌کنند
معاون جهاد کشاورزی قزوین:

۲۱۴ بهره بردار دامپروری در قزوین دامدار کارت دریافت می‌کنند

قزوین- معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۱۴ بهره‌بردار در حوزه دامپروری این استان برای دریافت دامدار کارت به بانک کشاورزی معرفی شدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، حمیدرضا تبسمی اظهار داشت: تسهیلات قابل پرداخت برای این تعداد بهره بردار هشت میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان خواهد بود.

وی در تشریح بهره برداران معرفی شده برای دریافت دامدار کارت، اظهار داشت: ۹۷ بهره‌بردار در شهرستان آبیک، ۵۰ بهره‌بردار در قزوین، ۲۷ بهره بردار در تاکستان، ۲۱ نفر در شهرستان البرز، ۱۲ بهره بردار در آوج و هفت نفر در شهرستان بویین زهرا به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند.

تبسمی با بیان اینکه اعتبار کل تسهیلات در نظر گرفته شده استان قزوین در حوزه دامدار کارت، ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است، گفت: با اینکه مدت کوتاهی از زمان اجرای این طرح می‌گذرد، استقبال بسیار خوبی از آن شده و تعداد قابل توجهی از بهره‌برداران متقاضی دریافت دامدار کارت شده‌اند.

وی بیان داشت: با داشتن دامدار کارت، بهره بردار در سه سقف ۱۰، ۲۰ و ۵۰ میلیون تومان از تسهیلات با نرخ بهره ارزان قیمت برخوردار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: دامدار کارت با هدف کمک به تأمین نقدینگی دامداران، برای تهیه نهاده‌های دامی از مراکز توزیع معرفی شده صادر می‌شود و دامداران می‌توانند متناسب با نیاز خود، تسهیلات مورد نیاز خود را با کمترین تشریفات و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

کد خبر: ۱۲۹٬۷۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha