۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
گاز صنایع اردبیل قطع نشده است| مصرف روزانه ۱۰ میلیون متر مکعب گاز
معاون شرکت گاز اردبیل:

گاز صنایع اردبیل قطع نشده است| مصرف روزانه ۱۰ میلیون متر مکعب گاز

اردبیل- فیضی، معاون ایمنی و توسعه شرکت گاز اردبیل گفت: به دنبال برودت هوا و شرایط نامساعد جوی، قطعی گاز در واحدهای مسکونی، تجاری و صنایع استان رخ نداده است.

علیرضا فیضی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: ما مراقبت لازم را انجام می دهیم تا با افت فشار گاز قطعی در بخش مشترکین گاز در حوزه‌های مختلف رخ ندهد که در صورت رعایت مصرف بهینه ما قطعی گاز را در هیچ یک از مشترکان شاهد نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه همچنان پایداری تأمین منابع گاز برای واحدهای صنعتی و تولیدی مورد هدف و تاکید مسئولان کشوری و استانی است، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون گاز هیچ یک از واحدهای صنعتی در استان قطع نشده و ما بیشترین مدارا را با مشترکان بخش صنعتی به رغم بدهی های کلان برخی از این واحدها انجام دادیم.

معاون ایمنی و توسعه شرکت گاز استان اردبیل گفت: امیدواریم با تداوم پایداری برقراری تأمین گاز به واحدهای صنعتی و تولیدی بتوانیم به فرصت تولید بیشتر و اشتغال در سطح استان کمک کنیم.

فیضی میزان مصرف روزانه گاز را در استان اردبیل اعم از مشترکان خانگی، صنعتی، اداری و تجاری ۱۰ میلیون متر مکعب اعلام کرد و افزود: با وجود سرمای هوا در روزهای اخیر سعی بر این بوده تا پایداری منابع گاز را انجام داده و از افت فشار گاز و یا قطعی های نابهنگام جلوگیری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کنار تأمین گاز واحدهای صنعتی برای جلوگیری از تعطیلی این واحدها در صورت افت فشار گاز و قطعی آن نسبت به ذخیره‌سازی سوخت دوم در واحدهای صنعتی اقدام شده که شرکت نفت بیشترین همکاری را با صاحبان واحدهای صنعتی انجام داده است.

فیضی به حوادث ناشی از گاز و انفجار رخ داده بر اثر نشت گاز در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۹۰ مورد حادثه ناگوار شامل انفجار و حریق گاز در سطح استان رخ داده که در این حوادث عده‌ای از هموطنان مصدوم و یا فوت شدند.

معاون ایمنی و توسعه شرکت گاز استان اردبیل مجموع فوتی های استان را بر اثر انفجار و یا آتش‌سوزی و گازگرفتگی ۱۲ نفر اعلام کرد و گفت: همچنان باید مراقبت‌های لازم در این زمینه انجام شده تا سلامت هموطنان در این روزهای سرد سال مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۱۲۹٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha