۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها در اصفهان
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها در اصفهان

اصفهان_ موفق؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها برای برخی از تولیدات در اصفهان انجام شده اما تحقق کامل این فرهنگ نیازمند فرهنگ سازی است.

ایرج موفق در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: به منظور شفاف‌سازی قیمت‌ها، بهره‌مندی قانونی و منطقی هر یک از عوامل زنجیره تولید، توزیع و عرضه از سودهای مصوب قانونی، حذف واسطه‌های غیرضروری و کاهش قیمت تمام شده کالا برای اصناف، روزآمدسازی شیوه‌های نظارت در بازار، روان سازی نظام قیمت گذاری کاهش بهای پرداختی توسط مصرف کنندگان و همچنین کوتاه شدن دست واسطه‌ها و قیمت‌های کاذب؛ طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها در دستور کار این سازمان و وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است.

وی افزود: اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها برای برخی از کالاها انجام شده است که تحقق این امر نیازمند فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی گسترده به مصرف¬کنندگان و تولیدکنندگان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تاکید کرد: در همین راستا نیاز است که رسانه‌ها نسبت به اطلاع رسانی درج قیمت تولید کننده روی کالاها اهتمام ورزند.

کد خبر: ۱۲۹٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha