۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
توسعه قابلیت های چت روم Spaces در توئیتر| آیا توئیتر جایگزین کلاب هاوس خواهد شد؟
تازه های فناوری؛

توسعه قابلیت های چت روم Spaces در توئیتر| آیا توئیتر جایگزین کلاب هاوس خواهد شد؟

توئیتر به تازگی از برنامه خود برای راه اندازی امکان ضبط چت های چت روم Spaces خبر داده است.

به گزارش بازار، اگر مرتباً میزبان اتاق های توییتر هستید، اما از اینکه نتوانستید آن را برای استفاده در آینده ذخیره کنید ناامید شده اید، توییتر خبر خوبی برای شما دارد.

توییتر در سال ۲۰۲۰ ویژگی Spaces را معرفی کرد، که در آن می‌توانید در یک اتاق مجازی درباره هر موضوعی با دیگران گفتگو کنید، در حالی که فالوورهای شما می‌توانند به آن گوش دهند؛ چیزی شبیه به یک پادکست زنده.

این قابلیت اکنون برای استفاده در iOS و Android در دسترس است، جایی که می‌توانید از طریق نوار ناوبری (Navigator) به آن دسترسی داشته باشید. البته گفتنی است، دسترسی به Spaces هنگام استفاده از Twitter در مرورگر وب هنوز در حال توسعه بوده و فعلا نمی توان از آن استفاده کرد.

اما وقتی میزبانی روم های Spaces را تمام کردید، تاکنون راهی برای ذخیره چت ها به عنوان یک فایل و آپلود آن در فید پادکست برای کسانی که ممکن است بحث را از دست داده باشند وجود نداشت.

به زودی، زمانی که می خواهید در روم های توئیتر چت کنید، امکان ضبط چت ها در توئیتر ایجاد خواهد شد. هنگامی که کارتان با Space تمام شد، توییتر آن را به مدت ۳۰ روز نگه می دارد، یا می توانید آن را به عنوان یک فایل صوتی دانلود کنید.

با توجه به اینکه اپلیکیشن‌هایی مانند Clubhouse ویژگی‌های مشابهی را ارائه می‌کنند، اما اخیراً در ابهام قرار گرفته‌اند، توییتر این فرصت را ایجاد کرده تا در توزیع Spaces به‌عنوان پادکست ظاهر شود.

در حالی که توئیتر در حال آزمایش Ticketed Spaces است، که راهی برای پرداخت هزینه دسترسی به Spaces است، با اینحال، امکان استخراج Spaces در قالب یک فایل صوتی می‌تواند فرآیند ایجاد یک پادکست را برای کاربران جدید بسیار آسان‌تر کند.

Spaces یک راه آسان برای بحث در مورد یک موضوع خاص بدون نیاز به تنظیم اسکایپ یا زوم ارائه می دهد، اگرچه هنوز باید از برنامه دیگری برای ضبط مکالمه استفاده کنید. Spaces می‌تواند این مراحل را در حال حاضر، با ارائه سیستم اختصاصی ضبط خود کاهش داده و کار شما را آسان تر کند.

با استفاده از این قابلیت جدید توئیتر، کاربران می توانند سخنرانان و رهبران فضای توییتر خود شوند. آنها همچنین می توانند برای چگونگی مدیریت و میزبانی روم های خود از دیگران الهام بگیرند تا در مورد موضوعات دیگری که به آنها علاقه دارند صحبت کنند.

این قابلیت جدید، به تنهایی به توییتر فرصت بزرگی می‌دهد و می‌تواند راه جدیدی را برای تبدیل Spaces به یک پلتفرم عالی برای کتابخانه پادکست خود باز کند.

کد خبر: ۱۲۹٬۵۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha