۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
ذخایر سوخت در غرب مازندران پایدار است| پایین بودن خرابی نازل‌ها
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران:

ذخایر سوخت در غرب مازندران پایدار است| پایین بودن خرابی نازل‌ها

چالوس- امانی، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران- چالوس با اظهار اینکه میزان ذخایر سوخت در منطقه پایدار است، گفت: برای سوخت رسانی پایدار در سرما و پیک مسافر آمادگی داریم.

تورج امانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اگر وقفه ای در سوخت رسانی ایجاد شود، دارای پیامدهای اجتماعی بسیار بالایی است، شمار جایگاه ها را ۶۰ مورد بیان کرد و افزود: طبق آمارها میزان قاچاق سوخت کنترل و کاهش یافته است.

وی با اظهار اینکه در حوزه سوخت رسانی به مدلی در استان دست یافتیم، گفت: در صورت افت فشار و یا قطع گاز آمادگی لازم برای سوخت رسانی در استان و مناطق کوهستانی وجود دارد و مشکلی وجود ندارد.

وی توزیع الکترونیک نفت سفید و گاز مایع، افزایش ذخیره سازی بنزین در غرب استان را از جمله طرح ها برشمرد و گفت: با توجه به شمار رو به رشد مسافران باید برای خدمات دهی به جمعیت بالا آمادگی لازم دارد و میزان ذخایر به گونه ای است که بتوانیم پایداری سیستم را حفظ کنیم.

امانی با عنوان اینکه میزان مصرف بنزین طی ۹ ماه امسال ۱۷ درصد افزایش، نفت ۱۹ درصد کاهش و گازوییل سه درصد کاهش یافته است، گفت: در حوزه مصرف سی ان جی رتبه اول را در کشور کسب کردیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه غرب مازندران - چالوس درباره سوخت زمستانی نیز گفت: در مناطقی که فاقد گاز هستیم توزیع الکترونیک نفت سفید انجام می شود و میزان سهمیه دو هزار و۵۰۰ لیتر است.

وی درباره خرابی تلمب ها و نازل های سوخت با اظهار اینکه مسئله مختص و معطوف استان ما نیست، گفت: تامین قطعات سیستم سامانه هوشمند بین مناطق تقسیم شود و درصد کمی از نازل ها دچار خرابی هستند.

کد خبر: ۱۲۹٬۴۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha