۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۹
حذف ارز ترجیحی نباید به گونه‌ای رقم بخورد که معیشت و زندگی مردم تحت فشار قرار بگیرد
عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱:

حذف ارز ترجیحی نباید به گونه‌ای رقم بخورد که معیشت و زندگی مردم تحت فشار قرار بگیرد

نوروزی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: نباید حذف ارز ترجیحی به گونه‌ای رقم بخورد که معیشت و زندگی مردم بیشتر تحت فشار قرار بگیرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رحمت اله نوروزی عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، با بیان اینکه نباید حذف ارز ترجیحی به گونه‌ای رقم بخورد که معیشت و زندگی مردم بیشتر تحت فشار قرار بگیرد، گفت: اکنون مردم به دلیل گرانی‌ها تحت فشار قرار دارند و نباید طوری عمل شود که سال آینده تورم و گرانی افسار گسیخته‌ای ایجاد شود.

وی تاکید کرد: به موجب تصمیم هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه، تمامی تبصره‌های بودجه با توجه به موضوع در کمیته های تخصصی این کمیسیون طی هفته جاری بررسی می‌شود و در خصوص حذف ارز ترجیحی توضیحات و برنامه‌های بانک مرکزی و وزرای اقتصاد، صمت و نفت بسیار مهم است و باید بدانیم در صورت حذف این ارز، دولت چگونه می‌خواهد نرخ کالاهای اساسی را کنترل و پرداخت یارانه‌ها را مدیریت کند.

نوروزی تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی طی چند بار حضور در نشست‌های کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص کنترل قیمت مرغ، تخم‌مرغ، گوشت و شیر توضیحاتی را ارائه کرده اما سازو کار آن را مشخص نکرده است و بیشتر توضیحات در مورد نحوه حمایت از تولیدکنندگان بیان شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ بیان کرد: ما با مردم در حوزه های انتخابیه خود به صورت مستقیم در تماس هستیم و با دغدغه‌های آنها از نزدیک آشناییم و نمی‌خواهیم با اتخاذ تصمیمی اشتباه معیشت آنها را به خطر بیاندازیم.

کد خبر: ۱۲۹٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha