۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
حذف یکباره ارز ترجیحی مشکل ساز می شود
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

حذف یکباره ارز ترجیحی مشکل ساز می شود

رشت- رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه اگر یکباره ارز ترجیحی حذف شود مردم با مشکل می شوند، گفت: باید به جمع بندی و کارشناسی دقیق در این زمینه برسیم.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا حاجی بابایی پنجشنبه شب در جریان سفر اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به استان گیلان در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به زیبایی های این استان اظهار کرد: یکسری زشتی ها مانند پسماند و فاضلاب شهری برای گیلان ایجاد کردیم و باید آن را برطرف کنیم.

وی، آب شرب و آب کشاورزی را از مشکلات گیلان عنوان کرد و افزود: مشکلات زیست محیطی برای استان زیبای گیلان قابل قبول نیست.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کشور با دو سوم آرای مثبت نمایندگان در صحن مجلس به تصویب رسید، تصریح کرد: این امر نشان دهنده همراهی مجلس با دولت است البته برخی بخش های بودجه سال آینده کشور نیاز به بررسی کارشناسی دقیق دارد.

حاجی بابایی، مردم را سرمایه های اجتماعی دانست و بیان کرد: گرانی ها قدری به سرمایه اجتماعی آسیب وارد کرده و در بودجه سال آینده به دنبال کمک به اقشار مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه تردیدی نداریم ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی روزی باید حذف شود، گفت: اگر یکباره ارز ترجیحی حذف شود مردم با مشکل می شوند و باید به جمع بندی برسیم آیا این جراحی اقتصادی در این برهه انجام شود و در آن صورت است که مجلس ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی را حذف می کند.

کد خبر: ۱۲۹٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha