۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
تبادل کالایی در پایانه های مرزی جلفا و نوردوز آذربایجان شرقی برقرار است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی:

تبادل کالایی در پایانه های مرزی جلفا و نوردوز آذربایجان شرقی برقرار است

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: تبادل کالایی در پایانه های مرزی جلفا و نوردوز آذربایجان شرقی برقرار است ولی از نظر جابه جایی مسافر این پایانه ها بسته هستند.

اروجعلی علیزاده در گفت و گو با خبرنگار بازار با اعلام این خبر افزود: در این استان دو پایانه مرزی نوردوز و جلفا با کشورهای همسایه داریم که از ۶ اسفند ارتباط مسافری با ارمنستان تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه ارتباط کالایی مرزی از ۵ فروردین برقرار شده است، گفت: پایانه مرزی جلفا نیز از نظر ارتباط مسافری تعطیل است.

علیزاده با تاکید بر اینکه پروتکل های بهداشتی در سازمان راهداری و مرزهای زمینی رعایت می شود، گفت: تمام کامیون هایی که وارد کشور می شدند، ضدعفونی شده و سپس وارد می شودند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ ترمینال در سطح استان وجود دارد، افزود: از ۵ اسفند پروتکل های بهداشتی در سطح ترمینال ها آغاز شده است و کاهش ظرفیت صندلی ها و گند زدایی اتوبوس ها انجام می گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: از ۸ فروردین ترمینال های استان تعطیل هستند. ممنوعیت تردد به استان های گیلان و قم از اول شیوع ویروس کرونا وجود داشت.

علیزاده اظهار داشت: ۴۸ مجتمع خدمات بین راهی در سطح استان وجود دارد که از اول طرح تعطیل شدند و تمام خودروهای ورودی به استان کاملا ضدعفونی شده اند.

وی در پایان افزود: از ۸ فروردین در ۸ نقطه استان ممنوعیت ورود به استان انجام شد و طرح فاصله گذاری و کاهش ترددهای جاده ای همچنان اجرا می شود.

کد خبر: ۱۲٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha