۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) ۱۴ هزار و ۵۰۰ شغل در همدان ایجاد می کند
معاون استاندار همدان:

ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) ۱۴ هزار و ۵۰۰ شغل در همدان ایجاد می کند

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: طی تفاهم نامه استانداری همدان با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ۱۴ هزار و ۵۰۰ شغل در این استان همدان طی دو تا سه سال ایجاد می شود.

به گزارش بازار؛ ظاهر پورمجاهد در نشست هماهنگی و پیگیری مصوبات و مفاد تفاهم نامه استانداری با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) افزود: این تفاهم نامه به ارزش دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان منعقد شده و بر اساس آن دو هزار ۱۰۰ طرح با اشتغالزایی ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر در استان همدان اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه روند اجرایی این تفاهم نامه تا سه سال ادامه دارد، اظهار داشت: این تفاهم نامه در مسیر خوبی در حال اجرایی شدن و طرح های ارزشمندی در آن گنجانده شده است.

وی عنوان کرد: در قالب این تفاهم نامه نزدیک به هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به تکمیل و اجرای مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان کمک می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از این اعتبار از طریق بنیاد برکت پرداخت شده است، ادامه داد: پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان دیگر نیز به صورت مرحله ای برای اجرای پروژه پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: تاکنون ۳۵ میلیارد تومان برای ساخت مرکز جامع درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان هزینه شده و امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: در قالب تفاهم نامه استانداری همدان با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اقداماتی در حوزه مسکن، تامین آب آشامیدنی در روستاها، پزشکی، بیمه ساختمانی روستاییان، تامین بسته های حمایتی و تجهیزات برای محرومان، مقابله با خشکسالی و بازسازی قنات‌ها گنجانده شده است.

کد خبر: ۱۲۹٬۱۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha