۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
طرح‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات همدان با پیوست فرهنگی اجرا شود
استاندار همدان:

طرح‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات همدان با پیوست فرهنگی اجرا شود

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه توسعه‌ فنی باید با گسترش فضای فرهنگی همراه و هماهنگ باشد، تاکید کرد: اجرای طرح‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان افزود: علاوه بر مزیت‌های فضای مجازی و اینترنت باید مراقب آسیب‌های این فضا باشیم، لذا طراحی پیوست‌های فرهنگی یکی‌از اولویت‌هایی است که در طرح‌های توسعه‌ای باید لحاظ شود.

وی گفت: باید مقدمات لازم برای استفاده تمام نقاط استان از ظرفیت فضای تجارت الکترونیک فراهم شود و این مجموعه زمینه‌ای برای تمرکز بر امر بازاریابی و افزایش میزان صادرات استان باشد.

استاندار همدان عنوان کرد: با اعمال تحریم‌های گسترده با هدف جلوگیری از رشد و توسعه کشور و ایجاد مشکلات؛ اقدامات ارزشمندی از سوی مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان انجام شد که قابل قدردانی است.

وی افزود: سیاست دولت سیزدهم در راستای جهش تولید و رونق فضای کسب و کار بهره مندی از ظرفیت فضای تجارت الکترونیک برای هر فردی حتی در دورافتاده ترین مناطق کشور است.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: استان همدان دارای محصولات ممتاز جهانی همچون مبل و منبت، انگور، کشمش، گردو و سفال است که باید به شیوه نوین و روزآمد بازارهای جهان را به تصاحب خود در بیاورد.

وی ادامه داد: در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان نیز تاکید شد که باید میزان صادرات استان در سال آینده دو برابر شود که تحقق آن مستلزم، تمرکز بر تولید و همچنین مفهوم بازاریابی در سطح وسیع و بین‌المللی است.

استاندار همدان گفت: تمرکز بر مفهوم بازاریابی، بدون فراهم کردن زیرساخت‌های لازم ارتباطی ممکن و میسر نخواهد شد.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: طبق مطالعه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، موضوع کیفیت خدمات ارتباطی، یکی از سه مشکل اصلی استان همدان است که باید تدابیری اندیشیده شود که تمامی موانع برطرف و این معضل را به شکل کامل از میان برداشت.

کد خبر: ۱۲۹٬۱۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha