۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
تبدیل وضعیت شغلی ۳۲ هزار فرزند شهید و ایثارگر
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید خبر داد

تبدیل وضعیت شغلی ۳۲ هزار فرزند شهید و ایثارگر

ایزدی، معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حدود ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی، تبدیل وضعیت شدند.

به گزارش بازار، مهدی ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید افزود: استخدام جامعه ایثارگری، حکم تکلیفی در برنامه ششم توسعه است و دولت موظف است تا پایان برنامه ششم توسعه، همه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد را استخدام کند.

وی افزود: برای اجرای این طرح، آزمون برگزار شده و بخشی از این افراد مشغول به کار شدند و امیدواریم برای سایر افراد هم پیگیری‌های لازم انجام شود.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بر اساس قانون بند د تبصره ۲۰ بودجه سال ۱۴۰۰ هم که در خصوص تبدیل وضع فرزندان ایثارگران و رزمندگان شاغل در دستگاه‌هاست، طبق اعلام مسئولان سازمان اداره استخدامی، حدود ۳۲ هزار نفر تبدیل وضع شدند و ۱۱ هزار نفر نیز شناسه استخدامی دریافت کردند و کار سایر افراد واجد شرایط هم انجام خواهد شد.

ایزدی تاکید کرد: ابهاماتی در این خصوص وجود دارد که به همین منظور جلسه‌ای در سازمان اداره استخدامی با حضور مسئول فراکسیون ایثارگران مجلس و هیات رئیسه برگزار و مقرر شد با تشکیل کمیته‌ای رفع ابهام شود تا همه فرزندان ایثارگران که در دستگاه‌ها به صورت شرکتی، پیمانی و غیر رسمی مشغول فعالیت هستند تبدیل وضع شوند و تثبیت وضعیت شغلی آن‌ها انجام شود.

کد خبر: ۱۲۹٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha