۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
تخفیف مالیاتی برای سرمایه گذاران اقتصادی در مناطق محروم اردبیل
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل خبر داد؛

تخفیف مالیاتی برای سرمایه گذاران اقتصادی در مناطق محروم اردبیل

اردبیل - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: برای سرمایه گذارانی که در مناطق محروم و منطقه ویژه سرمایه گذاری کنند، تخفیف مالیاتی در نظر گرفته شده است.  

به گزارش خبرنگار بازار، هاشم مظفری صبح سه شنبه با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه سبلان، به بررسی شرایط «جهش تولید» در استان اردبیل پرداخت و گفت: رفع موانع تولید و سرمایه گذاری از اولویت های اساسی برای تحقق عملی این شعار در سال جاری است.

 وی با بیان اینکه قوانین دست و پاگیر و مانع و مخل سرمایه گذاری در استان اردبیل باید برداشته شود، گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری امسال روند سرمایه گذاری در استان را تسهیل و فرآیند سرمایه گذاری را به کوتاه ترین زمان ممکن می رساند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از صدور مجوز سرمایه گذاری درسریع ترین زمان ممکن خبرداد و گفت: به همین منظور اعطای مشوق های سرمایه گذاری به صورت ملی و استانی نیز پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه امتیازهای ویژه و تشویقی برای سرمایه گذارانی که در شهرک های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سرمایه گذاری می کنند، در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برای سرمایه گذارانی که در مناطق محروم و منطقه ویژه سرمایه گذاری می کنند. نیز تخفیف مالیاتی در نظر گرفته شده است.

مظفری در پایان سخنان خود نگرش و دیدگاه ها نسبت به سرمایه گذاری در استان اردبیل را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حمایت ازسرمایه گذاران به صورت عملی در اولویت است.

کد خبر: ۱۲٬۹۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha