۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
دیزل ژنراتور، پرفروش ترین دستگاه در جامعه امروزی

دیزل ژنراتور، پرفروش ترین دستگاه در جامعه امروزی

دیزل ژنراتور ساخته شده از یک موتور دیزل با یک ژنراتور الکتریکی برای تولید انرژی الکتریکی است که مصرف آن به عنوان جایگزین منبع برق شهری در هنگام قطعی برق مورد استفاده قرار می گیرد.

دیزل ژنراتور چیست؟

بازار; گروه صنعت: دیزل ژنراتور ساخته شده از یک موتور دیزل با یک ژنراتور الکتریکی برای تولید انرژی الکتریکی است که مصرف آن به عنوان جایگزین منبع برق شهری در هنگام قطعی برق در منازل، کارخانه ها و سایر ارگان هایی مانند بیمارستان ها، فرودگاه ها و... مورد استفاده قرار می گیرد.

زندگی امروزی وابسته به برق است به طوری که در هنگام قطعی برق اختلالات زیادی در زندگی روزمره به وجود می آید. به طور مثال شما یک کارخانه تولیدی را در نظر بگیرید که در هنگام قطعی برق تمامی دستگاه ها از کار خواهد افتاد و ساعت ها تولید متوقف میشود و چرخه تولید میخوابد. این قطعی چند ساعته میتواند باعث خسارت های زیادی شود که جبران پذیر نخواهد بود. همچنین نبود برق میتواند غیر خسارت مالی خسارات جانی زیادی هم به بار آورد. مثلا در نظر بگیرید یک بیمارستان به مدت یک دقیقه برق نداشته باشد، چه مصیبت بزرگی رخ خواهد داد . خرید برق اضطراری در این موارد ضروری ترین کار ممکن است که هر ارگان و هر شرکتی باید یک دستگاه دیزل ژنراتور تهیه کند.

دیزل ژنراتور خانگی :

حتما برای همه سوال پیش می اید که ایا دیزل ژنراتور خانگی هم داریم. دیزل ژنراتور ها در بازار امروزی دارای توان های مختلفی هستند که از توان ۱ کیلووات شروع میشود تا توان های بالا مثل ۲۰۰۰ کیلووات. دیزل ژنراتورها در توان های کوچیکتر را موتور برق میگن که برای مصارف خانگی، شرکت های کوچک، سوپرمارکت ها قابل استفاده است. جالبه بدانید که هر یک کیلووات میتواند ۱۰ عدد لامپ ۱۰۰ را روشن کند.

قیمت دیزل ژنراتور:

قیمت دیزل ژنراتور نسبت به توان ، مدل و کشور سازنده و اجزای تشکیل دهنده که در آن استفاده میشود متفاوت است. اجزای تشکیل دهنده دیزل ژنراتور عبارتند از:

  • موتور دیزل
  • ژنراتور
  • تابلو کنترل
  • متعلقات جانبی، باتری، سایلنسر(خفه کن) اگزوز، شاسی ، باک و

که هر کدام از این موارد میتواند رو قیمت دیزل ژنراتور تاثیر بگذارد.

دیزل، مهمترین بخش و گران قیمت ترین بخش هر دیزل ژنراتور است. در یک توان مشخص دیزل ها برا اساس برند و کارخانه سازنده (تکنولوژی ساخت) آن برند دارای قیمت های مختلفی هستند. گران ترین مدل های دیزل برای کشور اروپا و ارزان ترین آنها برای کشور چین است.

چگونه دیزل ژنراتور انتخاب کنیم؟

مهم ترین سوالای که این روزها از کارشناسان فروش دیزل ژنراتور پرسیده میشود این است که چگونه یک دستگاه دیزل ژنراتور را متناسب با نیاز خودمان تهیه کنیم. همانطوری که میدانید دیزل ژنراتور یک دستگاه مهندسی و تخصصی است که برای خرید آن نیاز به اطلاعات و دانش علم برق است. پیشنهاد ما به شما اینست که قبل از خرید حتما با کارشناسان فروش دیزل ژنراتور مشورت کنید تا با نکات مهم خرید آشنا بشید. ما در اینجا سعی کردیم چند تا از مهم ترین نکات خرید دیزل ژنراتور را برایتان بازگو کنیم.

نکات مهم در خرید دیزل ژنراتور:

اولین و مهم ترین نکته در خرید موتور برق و دیزل ژنراتور توان مصرفی مورد نیاز در زمان قطعی برق است. برای حل این مشکل فقط کافیست شما یک کاغذ و خودکار بردارید و توان های دستگاهای که در زمان قطعی برق قرار است روشن شوند را بنویسید و در آخر آنها را با هم جمع بزنید تا توان مورد نظرتان محاسبه شود.

دومین نکته در خرید انتخاب برند با توجه به بودجه و توان مورد نیازتون است. در بازار امروزی هم برندهای اروپایی و هم برند های چینی فروخته میشوند که پرفروش ترین آنها دیزل ژنراتور کامینز، دیزل ژنراتور ولوو، دیزل ژنراتور لوول، دیزل ژنراتور استامفورد و دیزل ژنراتور آذر موتور است.

فروشگاه دیزل ژنراتور

آذر موتور نماینده فروش انواع دیزل ژنراتور و موتور برق در ایران میباشد. که وارد و کوپله کننده انواع دیزل ژنراتورهای اضطراری، پرایم و دائم کار است و دارای ۴۰ سال سابقه کاری در این زمینه است. معمولاً دستگاه‌های دیزل ژنراتور در دو کلاس مختلف با دور ۱۵۰۰ دوران در دقیقه برای تولید برق با فرکانس ۵۰ هرتز و یا با دور ۱۸۰۰ دوران در دقیقه جهت تولید برق با فرکانس ۶۰ هرتز ساخته می‌شوند. همانطور که می‌دانیم برق با فرکانس ۵۰ هرتز مربوط به کشورهای اروپایی و برق با فرکانس ۶۰ هرتز مربوط به کشورهای آمریکایی هست. برای خرید دیزل ژنراتور میتوانید با سایت azarmotor-co.ir در ارتباط باشید. یا با شماره های ۳۳۱۱۲۵۷۵ -- ۳۳۹۴۸۰۰۵ تماس بگیرید.

کد خبر: ۱۲۹٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha