۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۰
شکاف و فاصله ای بین دولت و مجلس وجود ندارد
نماینده مردم رشت در مجلس:

شکاف و فاصله ای بین دولت و مجلس وجود ندارد

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: بیشترین نگرانی مجلس درخصوص معیشت و مسائل بودجه‌ای است و بی‌شک هیچ شکاف و فاصله‌ای بین دولت و مجلس در جهت حل مشکلات مردم وجود ندارد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه در صورت توافق در مذاکرات، به طور قطع، تحولاتی در حوزه داخلی کشور به وجود خواهد آمد گفت: در صورت توافق، شاهد ایجاد تحولاتی در بخش مدیریتی و منابع خواهیم بود به طوری که منابع بیشتری به کشور وارد می‌شود.

جبار کوچکی نژاد افزود: دولت باید در هزینه منابع دقت کند و آنها را هدر ندهد و تنها در زیرساخت‌های کشور که طی سالیان گذشته آسیب دیده و مستهلک شده اند، هزینه کند.

وی ادامه داد: پروژه‌های عمرانی و مهم کشور در اولویت تزریق منابع حاصل از توافق در مذاکرات قرار دارند. بنابراین، رویکرد دولت اولویت بخشی طرح‌های توسعه‌ای کشور است.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه خوشبختانه مدیران قدرتمند، جهادی و انقلابی در کشور می‌توانند در این تحولات اقتصادی کشور سهیم باشند و برنامه‌ریزی و مدیریت درستی را پیاده‌سازی کنند، افزود: با توجه به زمان محدود و انتظارات بی‌شمار، مدیران کشور ضمن سرعت دادن به فعالیت‌ها و برنامه‌های از پیش تعیین شده، در جهت بهبود مسائل اقتصادی کشور گام بردارند.

کوچکی‌نژاد در پایان با اشاره به بودجه ۱۴۰۱ گفت: خوشبختانه در این بودجه به موضوعاتی چون کاهش تورم، رونق کسب و کار، ایجاد اشتغال توجه ویژه شده است اما امیدواریم دولت به وعده‌های خود در این بودجه جامه عمل بپوشاند وگرنه با مشکلات بزرگی مواجه خواهیم شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: پیش بینی رشد ۸ درصدی در بودجه سال آینده باید مبنایی علمی داشته باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم افزود: ۳۶ درصد بودجه به نفت وابسته است و در عین حال صندوق‌های تامین اجتماعی مطالبات زیادی از دولت دارد که این پیش بینی در بودجه دیده نشده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس افزود: خوراک پتروشیمی‌ها در بودجه افزایش چشمگیری داشته و اجازه دولت به انتشار اوراق در صورت کسری بودجه موجب بدهی دولت خواهد شد.

وی با انتقاد از کاهش ردیف‌های بودجه‌ای گفت: در بودجه ۱۴۰۱ بسیاری از ردیف‌ها کاهش یافته است.

کد خبر: ۱۲۹٬۰۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha