۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
مشکل آب ناحیه صنعتی آوج تا نیمه نخست سال آینده رفع می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

مشکل آب ناحیه صنعتی آوج تا نیمه نخست سال آینده رفع می‌شود

قزوین- صفاری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: مشکل تامین آب ناحیه صنعتی آوج تا نیمه نخست سال ۱۴۰۱ رفع می‌شود.

رضا صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین آب برای واحدهای صنعتی مستقر در ناحیه صنعتی آوج به عنوان یکی از اصلی ترین زیرساخت های مورد نیاز در اولویت قرار دارد و با توجه به این که مطالبات زیادی از سوی فعالین واحدهای صنعتی و تولیدی در این ناحیه صنعتی ایجاد شده است رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: با برآوردهای اولیه انجام شده بیش از دو میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکل آب این نایحه شهری نیاز است که با تامین آن و احداث سد مخزنی ۵۰۰ متر مکعبی بتنی پیش بینی می شود نیاز موجود در این حوزه تا پایان نیمه نخست سال آینده مرتفع گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اظهار داشت: تامین زیرساخت های اولیه به منظور تسهیل در روند تولید و سرمایه گذاری به عنوان یکی از اصلی ترین محورها در اولویت فعالیت های ما قراردارد و به همین منظور اصلاح شبکه روشنایی این ناحیه صنعتی، رفع مشکل آب و تعیین و تکلیف کدهای راکد به صورت ویژه پیگیری می شود.

صفاری افزود: همچنین در تلاشیم تا با انعقاد قراردادهای همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی زمینه توسعه و رونق این ناحیه صنعتی را فراهم کنیم که به این منظور شرایط ایجاد واحدهای کارگاهی نیز در این ناحیه صنعتی فراهم شده است.

کد خبر: ۱۲۹٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha