۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
تصویب تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه در کمیسیون صنایع
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد

تصویب تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه در کمیسیون صنایع

حسینی کیا، نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

به گزارش بازار به خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه ۲۱ دی ماه) کمیسیون متبوعش گفت: بررسی تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی کشور و پیشنهادات نمایندگان در این خصوص دستور کار اول نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس بود.

نماینده مردم سنقر درمجلس شورای اسلامی افزود: یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت، بررسی یکی از بندهای لایحه بودجه ۱۴۰۱ در خصوص محل هزینه کرد درآمدهای حوزه صنعت بود و مقرر شد تمامی این درآمدها در همان حوزه صنعت هزینه شود.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: دستور کار دوم کمیسیون بررسی درخواست تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه بود که پس از بحث و بررسی به تصویب رسید و گزارش آن نیز در صحن قرائت خواهد شد. مبالغی که باید در چهار چوب مسئولیت های اجتماعی مجموعه فولاد هزینه شود در بخشی خارج از محل مشخص شده هزینه شده و از طرفی اخلال در نظام توزیع و فسادهای مالی که مجموعاً به حدود ۹۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد از جمله دلایل درخواست این تحقیق و تفحص است.

کد خبر: ۱۲۸٬۹۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha