۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
دولت نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران و نیروهای شرکتی اقدام کند
نماینده مردم علی آباد در مجلس:

دولت نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران و نیروهای شرکتی اقدام کند

نماینده مردم علی آباد در مجلس با اشاره به افزایش چشمگیر تورم و اندک حقوق کارمندان، گفت: دولت انقلابی باید نسبت به تبدیل وضعیت مشمولین قانون ایثارگری و تمام نیروهای شرکتی به پیمانی و رسمی اقدام کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به مشکلات آب و برق حوزه انتخابیه خود در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: وزیر نیرو تاکنون اقدام اساسی و عملیاتی برای این منطقه انجام نداده است و ما مرتبا شاهد قطعی های مکرر برق هستیم.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: کارمندان دادگستری پرونده های هزار میلیاردی در دست دارند و ما باید به آن ها به خصوص در حوزه حقوق و مزایا کمک کنیم همچنین کارکنان فرمانداری ها و شهرداری ها از مجلس انتظاراتی در این زمینه دارند.

وی با اشاره به وعده رئیس جمهور در خصوص حذف شرکت های پیمانکار، گفت: تبدیل وضعیت مشمولین قانون ایثارگران و تمام نیروهای شرکتی به پیمانی و رسمی باید انجام شود تا دولت انقلابی گام مثبتی را در اصلاح وضعیت کارمندان بردارد، متاسفانه تورم ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده و حقوق کارمندان تنها ۱۰ درصد افزایش داشته است.

کد خبر: ۱۲۸٬۸۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha