۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
هوشمندسازی ضرورت تبدیل مازندران به مقصد گردشگری جهان اسلام است
استاندار مازندران:

هوشمندسازی ضرورت تبدیل مازندران به مقصد گردشگری جهان اسلام است

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران گفت: مازندران برای تبدیل به مقصد گردشگری جهان اسلام باید به سمت هوشمند سازی پیش رود و در این راستا برنامه ریزی صورت گیرد.

سید محمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه رشد وضعیت اقتصادی در استان را مسئله مهم دانست و گفت: در دیدار با رئیس جمهور مسائل و مشکلات استان بررسی و پیگیری شد و رشد وضعیت استان دغدغه شخص رئیس جمهور است.

وی با بیان اینکه ساختار اداری استان مازندران نیازمند تحول اساسی است، گفت: در ساختار اداری استان فساد نهفته ای وجود دارد که اجازه رشد را به استان نمی دهد و منافعی پنهانی در استان وجود دارد که باید ماهیت آن را به مردم اعلام کنیم.

وی گفت: مردم با رای که دولت دادند، تصمیم به تغییر گرفتند و حیف است مازندران به رغم داشتن مواهب از مشکلات رنج برد.

استاندار مازندران ادامه داد: یکی از راه هایی که باید مورد توجه قرار گیرد، هوشمند سازی سیستم اداری بوده و باید به سمت دولت الکترونیک پیش رویم زیرا تازمانی که پرونده ها داخل کشوی میزها قرار گیرد، فسادزا است.

حسینی پور یادآور شد: برای تبدیل مازندران به استان هوشمند برنامه ریزی شود و با توجه به اینکه قرار است مقصد گردشگری جهان اسلام شویم، باید به سمت هوشمندسازی پیش رویم.

وی تشکیل تعاونی های مختلف در حوزه روستایی را برای توسعه استان لازم و ضروری دانست و گفت: بیش از 45 درصد نیروهای انسانی در روستاها زندگی می کنند و نباید به این ظرفیت عظیم در روستاها بی توجه باشیم.

کد خبر: ۱۲۸٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha