۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
شیک‌ترین پلیور زنانه را از کجا بخریم؟

شیک‌ترین پلیور زنانه را از کجا بخریم؟

خرید پلیور زنانه شاید به نظر آسان برسد اما از آن جا که یک پلیور باید بتواند علاوه بر زیبایی در روزهای سرد پاییز و زمستان ما را گرم نگهدارد، خرید آن نیاز به دقت و توجه بسیاری دارد.

به گزارش بازار، خرید پلیور زنانه شاید به نظر آسان برسد اما از آن جا که یک پلیور باید بتواند علاوه بر زیبایی در روزهای سرد پاییز و زمستان ما را گرم نگهدارد، خرید آن نیاز به دقت و توجه بسیاری دارد. ما در این مطلب سعی داریم درباره انواع پلیور از نظر نوع جنس و مدل توضیحاتی را ارائه کرده و نکاتی را به شما ارائه کنیم که بتواند در انتخاب یک پلیور شیک و گرم به شما کمک نماید. همچنین برای خرید اینترنتی پلیور و سایر البسه زنانه، فروشگاه نوژین شاپ را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید بهترین محصولات را از این فروشگاه اینترنتی سفارش داده و خریداری نمایید.

پلیور به چه نوع لباسی گفته می‌شود؟

پلیور یا پولووِر یا پُلووِر pullover به نوعی از لباس گفته می‌شود که مناسب برای روزهای سرد پاییز و زمستان است و شاید بتوان گفت اولین نمونه‌های آن مردانه بودند اما بعدها طرح‌ها و مدل‌های زنانه پلیور نیز تولید شدند که مورد استفاده بانوان قرار گرفت. به طور کل پلیور را می‌توان از نخ‌هایی با الیاف متفاوت تهیه کرد، ما در ادامه به این مورد خواهیم پرداخت.

  • پلیورهای پشمی: از قدیمی‌ترین نخ‌ها و الیافی که برای بافت و تهیه پلیور مورد استفاده قرار می‌گرفت می‌توان به نخ‌های پشمی اشاره کرد. نخ پشمی به لحاظ آن که از پشم گوسفند تهیه می‌شود گرمای بسیار زیادی دارد. در گذشته این نوع پلیورهای پشمی اغلب سنگین بودند اما در حال حاضر تهیه نخ‌های پشمی به گونه‌ای صورت می‌گیرد که از لطافت و سبکی بیشتری برخوردار شده است. خرید پلیور زنانه پشمی را بیشتر برای مناطق جغرافیایی سردسیری پیشنهاد می‌کنیم زیرا می‌توانند به خوبی از بدن در برابر سرمای شدید محافظت نمایند.
  • پلیورهای کشمیری: نوع دیگری از پلیور توسط تولیدکنندگان بافته می‌شود که به کشمیری معروف است در بافت این نوع پلیور از الیاف تهیه شده از پشم بز استفاده می‌شود که با توجه به گرمای بالایی که دارد اما گاهی ممکن است باعث خارش پوست شود، بنابراین بهتر است زیر پلیورهای پشمی و کشمیری یک لباس نخی لطیف و نازک پوشیده شود.
  • پلیورهای پنبه‌ای: این نوع پلیور نسبت به دو نوع قبلی از وزن کمتر و البته نرمی و لطافت بیشتری برخوردار است. خرید پلیور زنانه پنبه‌ای برای فصول بهار و پاییز که شدت سرمای هوا کمتر است مناسب خواهد بود.

از نکات دیگری که بهتر است هنگام خرید پلیور زنانه به آن توجه داشته باشید نوع یقه‌ای است که برای آن در نظر گرفته شده است. انواع مدل پلیور از لحاظ نوع یقه شامل مدل‌های زیر می‌شود که هر یک برای ست شدن با دامن و یا شلوار می‌توانند مناسب باشند. در ادامه به صورت خلاصه به معرفی هر یک خواهیم پرداخت.

  • پلیور یقه گرد یکی از پلیورهای پرطرفدار در بین آقایان و خانم‌ها می‌باشد ولی به لحاظ طراحی ساده‌ای که دارد بیشتر مناسب برای استفاده در خانه و یا محیط‌های کاری خواهد بود خرید پلیور زنانه یقه گرد برای خانم‌هایی که گردن بلندی دارند نیز بسیار مناسب خواهد بود.
  • پلیور یقه هفت از پرطرفدارترین انواع پلیور برای خانم‌ها و آقایان می‌باشد زیرا خانم‌ها می‌توانند زیر آن یک شومیز پوشیده و یا آن را به تنهایی بر تن کنند. پلیور یقه هفت برای مهمانی‌های مختلف مناسب می‌باشد.
  • پلیور یقه ایستاده کمی با پلیور یقه اسکی که در ادامه به ان خواهیم پرداخت کمی تفاوت دارد. از این نظر که بر خلاف یقه اسکی که عموما یقه بلندی داشته و برگردانده می‌شود، پلیور یقه ایستاده دارای یک لایه نازک ایستاده و کوتاه در قسمت گردن می‌باشد که نیازی به برگرداندن نداشته و می‌توان آن را زیر مانتو و یا پالتو بر تن کرد.
  • پلیور یقه اسکی همان طور که از نامش پیداست بیشتر مورد استفاده افرادی بود که اسکی می‌کردند، زیرا می‌توانست به خوبی بدن آن‌ها را از سرما در امان نگه دارد. اما در حال حاضر استفاده از این نوع پلیور مورد توجه خانم‌ها و آقایان قرار گرفته و برای محافظت بدن در مقابل سرما بسیار مناسب بوده و می‌توان مدل‌های نازک و یا ضخیم آن را در مکان‌های مختلف به تن کرد.
  • پلیور یقه آرشال یکی دیگر از انواع پلیور می‌باشد که طراحی خاصی در قسمت یقه دارد و بسیاری از افراد خاص پسند این نوع پلیور را انتخاب می‌کنند. زیر پلیور یقه آرشال لازم است یک لباس سبک پوشیده شود.

زیر برخی از این نوع پلیورها می‌توان از شومیز استفاده کرد و یا به عنوان مثال روی پلیورهای یقه اسکی می‌توان جلیقه و یا کت زیبایی که از نظر رنگ با هم همخوانی داشته باشند پوشید. فروشگاه نوژین شاپ nojinshop که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد در حال حاضر مدل‌های متنوع پلیور را در اختیار مشتریان قرار داده که برای خرید پلیور زنانه پیشنهاد می‌کنیم حتما این فروشگاه اینترنتی را در نظر داشته باشید.

شیک‌ترین پلیور زنانه را از کجا بخریم؟

چه نکاتی را هنگام خرید پلیور زنانه باید در نظر گرفت؟

همان طور که می‌دانید، سایز، جنس پارچه و الیاف آن و همچنین مدل و کیفیت دوخت و .. از مهم‌ترین فاکتورهای خرید یک لباس به شمار می‌آیند. در مورد خرید پلیور زنانه هم این موضوع صادق است. نکته مهم بعدی قیمت آن است که البته در قبال یک محصول با کیفیت لازم است هزینه بیشتری هم پرداخت کرد.

نکته مهم در خصوص انتخاب و خرید پلیور زنانه، رنگ آن است و لازم است با توجه به رنگ پوست‌تان اقدام به خرید پلیور کنید. اگر پوست روشنی دارید، می‌توانید علاوه بر رنگ‌های شاد و یا روشن از رنگ‌های تیره و خنثی نیز استفاده نمایید. اما اگر رنگ پوست‌تان سبزه و یا تیره است رنگ‌های سفید و کرم و یا رنگ‌های تیره مناسب خواهند بود. اما باز انتخاب رنگ پلیور به سلیقه افراد مختلف بستگی دارد. درباره نوع و مدل یقه پیشتر صحبت کردیم اما مدل یقه در انتخاب پلیور زنانه بسیار اهمیت دارد زیرا می‌تواند در زیباتر نشان دادن اندام شما در قسمت بالا تنه نقش داشته باشد. پلیورهایی که دارای یقه‌های خاص هستند را می‌توانید برای پوشیدن در مهمانی‌ها انتخاب نمایید.

به طورکل می‌توان انواع پلیور را به راحتی با لباس‌های دیگر مانند شلوار پارچه‌ای یا جین، دامن و یا کت و پالتو ست کرد. اما بهتر است نوع اندام خود را هنگام انتخاب پلیور در نظر داشته باشید. به عنوان مثال اگر قسمت پایین تنه بدن پر تر است پلیورهای کمی بلند می‌تواند مناسب‌تر باشد. شما می‌توانید خرید پولیور زنانه را از نوژین شاپ، دیجی کالا و یا بانی مد انجام دهید.

شیک‌ترین پلیور زنانه را از کجا بخریم؟

درباره‌ نوژین شاپ

اگر قصد خرید انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه و همچنین ساعت و اکسسوری از برندهای معروف ایرانی و خارجی از یک آنلاین شاپ مطمئن دارید، نوژین شاپ nojinshop فروشگاهی است که می‌توانید به راحتی و تنها با چند کلیک خرید خود را انجام داده و درب منزل تحویل بگیرید. هدف فروشگاه اینترنتی نوژین آن است که بتواند محصولات اورجینال و اصلی اروپایی و .. را از برندهای معتبر در اختیار مشتری قرار دهد. به همین دلیل ضمانت اصل بودن کالا هدفی است که نوژین شاپ برای حفظ رضایت مشتری روی آن متمرکز است. برای اینکه از تمامی البسه ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی نوژین مطلع شوید سری به سایت این فروشگاه به آدرس الکترونیکی https://nojinshop.com/ بزنید و در هر دسته بندی سایت لباس‌های مورد نظر خود را بیابید. برای خرید پلیور زنانه که موضوع این مطلب نیز بود می‌توانید روی دسته بندی لباس زنانه و زیر مجموعه پلیور و ژاکت، محصول مورد نظر خود را بیابید و خرید خود را انجام دهید.

کد خبر: ۱۲۸٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha