۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
۱۳۰ طرح اشتغالزا در خراسان جنوبی تصویب شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی:

۱۳۰ طرح اشتغالزا در خراسان جنوبی تصویب شد

بیرجند- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: اجرای ۱۳۰ طرح اشتغالزا در بخش های اقتصادی مختلف استان به تصویب رسید.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ در چهارمین جلسه کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ استان که با حضور کلیه اعضا و نمایندگان بانک های عامل برگزار شد ، تعداد ۱۳۰ طرح اشتغالزا به تصویب رسید.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، ضمن قرائت دستور کار جلسه، بر لزوم اجرای کامل مصوبات کمیته تأکید نمود.

حسین موهبتی از نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست؛موضوع تسریع در روند واریز سهم استان از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ به حساب بانک ها و مؤسسات عامل را از طریق مکاتبه با سازمان برنامه و بودجه کشور مورد پیگیری قرار دهد.

سپس جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی به ارائه گزارش وضعیت تصویب طرح های متقاضی تسهیلات در کمیته کارشناسی و استانی بند الف تبصره ۱۸ پرداخت و نحوه توزیع شهرستانی تسهیلات را در قالب نمودار ارائه کرد.

در ادامه جلسه نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نیز رئیس پارک علم و فناوری استان به ارائه توضیحاتی در خصوص طرح های معرفی شده پرداختند که این موارد توسط اعضای کمیته مورد بررسی و اعلام نظر قرار گرفت.

شایان ذکر است؛در این جلسه تعداد ۱۲۰ طرح در حوزه سازمان جهاد کشاورزی با مبلغ تسهیلات ۲ هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال، ۶ طرح گردشگری با مبلغ تسهیلات ۳۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و ۴ طرح در حوزه پارک علم و فناوری با مبلغ تسهیلات ۶۵ میلیارد ریال به تصویب کمیته استانی رسید و مقرر شد اقدامات لازم جهت معرفی طرح ها به بانک یا مؤسسه عامل به عمل آید.

کد خبر: ۱۲۸٬۷۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha