۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
نمایشگاه صنایع دستی در کاسپین زنجان برگزار می شود| خسارت ۵ میلیارد تومانی
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان :

نمایشگاه صنایع دستی در کاسپین زنجان برگزار می شود| خسارت ۵ میلیارد تومانی

زنجان- قندیلی، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان گفت: امسال هفت نمایشگاه کاملا تخصصی در نمایشگاه کاسپین زنجان برگزار شده و از امروز ۲۱ دی هم نمایشگاه صنایع دستی برگزار می شود.

سید رضا قندیلی در گفتگو با خبرنگار بازار به حقوق عقب افتاده و بدهی نمایشگاه در دوران تعطیلی اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه از نرم‌افزار ماسک هم استفاده می‌شود.

وی اظهار کرد: استاندارد نمایشگاهی کاسپین زیرساخت لازم را دارد اما متأسفانه ما ضربه دیده‌ایم و اشتیاق در استان است که در نمایشگاه حضور داشته باشند و ما این را در نمایشگاه هفته پژوهش دیدیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان گفت: امسال ۷ نمایشگاه کاملا تخصصی در نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان برگزار شده و از ۲۱ دی ماه هم نمایشگاه صنایع دستی برگزار می شود.

قندیلی تاکید کرد: ما در حوزه نمایشگاه‌های خارجی هم فعالیت داریم و با مرکز ملی فرش ایران هماهنگی شد و در سلیمانیه عراق غرفه‌دار داشتیم.

وی به برگزاری چند نمایشگاه در کشورهای مختلف خبر داد و گفت: ما به واسطه ارتباطات و جایگاه نمایشگاه استان زنجان به دنبال استفاده از ظرفیت‌های موجود هستیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان گفت: ۶۳ عنوان نمایشگاه در ۲۶ بازه نمایشگاهی تعریف شده و ما الان عضو انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه‌های خارجی کشور هم شدیم و روی اعزام هیأت‌ به خارج از کشور هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

قندیلی با اشاره به اینکه برخلاف ظرفیت‌های ایجاد شده برخی از کارخانجات زنجان تمایلی به شرکت در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین ندارند، بیان کرد: جالب اینجاست که همین کارخانجات برای حضور در نمایشگاه خارج از استان و تهران علاقه به خرج می‌دهند و همین موضوع عدم باورپذیری سرمایه‌گذار و رکود در استان می‌شود.

وی افزود: وقتی سرمایه‌گذاری در حوزه برپایی نمایشگاه تخصصی که ارزشمند است، وارد میدان شده و برنامه‌اش را عملی می‌کند، انتظار می‌رود تا شرکت‌های بزرگ زنجان از این فرصت پیش آمده نهایت بهره‌برداری را داشته باشند، اما با وجود حضور دورترین استان‌ها در نمایشگاه، برخی شرکت‌های زنجان تمایلی به حضور نشان نمی‌دهند و برعکس در نمایشگاه‌های تهران و سایر استان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین با اشاره برخی از مشکلات نمایشگاه کاسپین از جمله مالی و وقوع کرونا گفت: در ایام کرونا نمایشگاه بیش از ۵ میلیارد تومان خسارت دید با این حال برخلاف برگزاری نمایشگاه در شرایط کرونایی در استان‌های کشور، در زنجان اجازه برپایی نمایشگاه را نداشتیم و همین امر موجب شده است که نمایشگاه در پرداخت قبوض به شرکتهای خدماتی بدهی و در پرداخت حقوق کارکنان به مشکل بربخورد.

قندیلی تصریح کرد: نمایشگاه کاسپین متعلق به تک تک مردم است و ما در شرایط دشوار کنونی، با دستان خالی سعی داریم برنامه‌هایمان را عملیاتی کنیم و برای این کار شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم.

کد خبر: ۱۲۸٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha