۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
زیرساخت‌های فرودگاه آبادان برای مقابله با کرونا گندزدایی شد+عکس
مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خبر داد:

زیرساخت‌های فرودگاه آبادان برای مقابله با کرونا گندزدایی شد+عکس

آبادان - مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان گفت: از روزی که اعلام شد کرونا ویروس در ایران مشاهده شده است، تمامی زیرساخت‌ها و فضاهای فرودگاه به صورت روزانه در دو نوبت ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

پروانه سهرابی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: دعا می‌کنیم کرونا ویروس هر چه سریعتر از کل جهان محو شود و بیماران شفا پیدا کنند.

وی وضعیت فرودگاه را استراتژیک عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه فرودگاه تنها مبادی برای جا به جایی پزشک و همچنین تجهیزات پزشکی است به همین دلیل نباید بسته باشد و باید عملیاتی باشد زیرا جزو شاخصه‌ها است. فرماندار آبادان و شورای تامین استان خوزستان، همه باهم تلاش کردند تعدادی از پروازها به منظور حفظ سلامتی مردم همچنان برقرار باشند.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان با بیان اینکه سعی کردیم پروازها را محدود کنیم و سلامتی ترمینال در اولویت قرار دارد، ابراز کرد: باید حافظ جان همکاران عزیزمان مثل پلیس، سپاه، الکترونیک، هوانوردی و پرسنل ایمنی زمینی باشیم.

سهرابی با اشاره به اقدامات انجام شده برای کرونا ویروس، عنوان کرد: پیش از اینکه موردی از کرونا ویروس در ایران مشاهده شود یه مقر به اداره بهداشت دادیم و پیش بینی می‌کردیم که در ایران نیز بیاید.

وی در همین خصوص توضیح داد: از روزی که اعلام شد کرونا ویروس در ایران مشاهده شده است، تمامی زیرساخت‌ها و فضاهای فرودگاه به صورت روزانه در دو نوبت ضدعفونی و گندزدایی می‌شود؛ برج مراقبت، ساختمان اداری، تمامی ترمینال‌ها، سطوح پروازی، وسایل هندلینگ در پروازها و سایر فضاها گندزدایی می‌شود.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان از کمک‌های شایسته «سیاوش امیرمکری» مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پی حمایت صورت گرفته برای مقابله با کرونا ویروس در این فرودگاه تشکر کرد.

سهرابی در ادامه سخنان خود به توزیع ماسک و دستکش به صورت مستمر در فرودگاه بین‌المللی آبادان اشاره کرد و گفت: پروازها در نشست و برخاست ایزوله می‌شوند، وضعیت سلامت مسافران بررسی می‌شود و وقتی از ترمینال خارج می‌شوند بلافاصله پس از آن ترمینال ضدعفونی می‌شود.

وی اظهار کرد: کانکس‌هایی تحت عنوان سلامت قرار دادیم تا چنانچه مسافری مشکوک بود، وارد سالن نشود و به بیمارستان اعزام شود. طبق هماهنگی‌هایی که با اداره بهداشت و بیمارستان داشتیم این مهم در حال اجرا است؛ در درب ورودی و درب خروجی افراد بالای تب بالای ۳۷ درجه به بیمارستان اعزام می‌شوند.

کد خبر: ۱۲٬۸۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha