۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
خرید انواع تخت خواب از بهترین تولید کننده!

خرید انواع تخت خواب از بهترین تولید کننده!

بیشتر زندگی های امروزی در خانه های کوچک و آپارتمانی می‌گذرد و مردم مجبورند وسایل خود را طوری خریداری کنند که مناسب این فضا باشد.

به گزارش بازار، بیشتر زندگی های امروزی در خانه های کوچک و آپارتمانی می‌گذرد و مردم مجبورند وسایل خود را طوری خریداری کنند که مناسب این فضا باشد. به علت کوچک بودن خانه ها مدل های مبلمان و تخت کم جا و تخت کلاسیک از نوع تاشو در بین مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است. این تخت ها به علت فضای کمی که اشغال می کنند برای خانه های کوچک می‌توانند گزینه بسیار مناسبی باشند که علاوه بر داشتن زیبایی شما می‌توانید از فضای محیط خود نهایت استفاده را داشته باشید.

همه چیز درمورد تخت کم جا!

همانطور که گفته شد این تخت ها در بین مردم بسیار طرفدار دارد و طراحان را مجبور به طراحی‌های خلاقانه و متنوعی در این زمینه کرده است. در انواع مدل های این تخت ها انواعی وجود دارد که به صورت افقی باز می شوند و بعضی از آنها هم به شکل عمودی باز می شوند و بعضی از آنها به هر دو صورت می توانند باز و بسته شوند. نکته‌ای که در دکوراسیون اتاق خواب ها بسیار اهمیت دارد این است که وسایل و از جمله تخت خواب که شما برای اتاق خواب خریداری می کنید باید علاوه بر اینکه راحتی و آسایش شما را فراهم می کند و زیبایی چشمگیری داشته باشد در کنار خود یک فضایی برای تردد افراد هم داشته باشد.

خرید انواع تخت خواب از بهترین تولید کننده!

تخت خواب کم جا و تاشو برای اتاق خواب کوچک

۳۳

۴۵

بسیاری از افراد به خاطر اینکه اتاق خواب های بسیار کوچکی دارند مجبور می‌شوند که خیلی از وسایل را خریداری نکند و حتی بعضی ها فکر می کنند که نمی توانند در خانه خود تخت خواب داشته باشند. اما با وجود تخت کم جا که تاشو هستند مردم می توانند با توجه به سبک منزل خود و ابعادی که برای تخت می توانند داشته باشند این تخت ها را در طرح ها اندازه‌های مختلف خریداری کنند. با خرید این تخت های تاشو و کمجا افراد می‌توانند هم زیبایی را به اتاق خواب خود ببرند و آسایش و راحتی برای آنها فراهم خواهد شد. استفاده از این تخت ها به این صورت است که هنگام خواب و استراحت آنها را باز می کنید و از آن استفاده میکنید و هنگامی که نیازی به آنها نداشته اید می توانید آنها را جمع کنید و از فضایی که در آن قرار داشت برای انجام کارهای دیگر استفاده کنید. این تخت ها در زمان جمع شدن فضایی به اندازه یک کمد دیواری اشغال کرده و وقتی باز شوند به اندازه یک تخت کلاسیک، زیبا و باشکوه هستند.

آیا تخت کم جا برای من مناسب است؟

همین که شما اتاق خوابی داشته باشید که از وسایل لوکس و مبلمان های آنچنانی استفاده می کنند دلیل برداشتن اتاق خواب ایده آل نیست. اتاق خواب ایده آل می‌توانند یک تخت کوچک در خود داشته باشد که هم فضا بزرگتر جلوه کند و هم رفت و آمد راحت تر باشد. ما در مقاله ای جداگانه در مورد ابعاد و سایز استاندارد تخت خواب های یک نفره و دونفره برای شما صحبت کردیم و بهتر است برای خرید تخت خواب ها حتما این مطالب را مطالعه کنید تا بتوانید انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

سرویس خواب چوبی و کم جا

در نظر داشته باشید که وقتی می‌خواهید از تخت های تاشو و کمجا استفاده کنید سایزی را خریداری کنید که مناسب اتاق شما باشد یعنی اتاق شما حداقل یک مقداری از آن تخت بزرگتر باشد که بتوانید به راحتی آن را باز و بسته کنید و از تخت خواب برخیزید.

خرید انواع تخت خواب از بهترین تولید کننده!

تخت خواب های کم جا برای اتاق خواب های چند نفره

شاید فکر کنید که استفاده از این تخت ها تنها در خانه های کوچک مجاز است اما اینطور نیست و اگر شما طرفدار فضای باز و آسودگی بیشتر هستید می توانید در خانه های بزرگ هم از این طرح ها استفاده کنید تا بتوانید در هنگام مواقعی که از تختخواب استفاده نمیشود از فضا استفاده بیشتری را ببرید. مخصوصاً این تخت ها برای اتاق کودکان که در روز مشغول بازی و هیجانات کودکی خود هستند بسیار مفید است و می‌توانید با جمع کردن آن فضای کافی برای بازی فرزند خود را فراهم کنید. با توجه به گرانی و تورم اخیر، قیمت خانه و اجاره آن به شدت افزایش پیدا کرده است در همین راستا بسیاری از خانواده ها در خانه هایی با متراژ کوچکتر ساکن شده اند. یکی از روش هایی که شما می تواند دکوراسیون خانه های کوچک را به نحو احسن بچینید. خرید تخت کم جا می باشد.

خرید تخت کم جا

تخت کم جا برای زندگی در خانه و آپارتمان های کوچک و همچنین اداره ها برای افرادی که قصد استراحت کردن در محل کار خود دارند طراحی می شود. یعنی می توانید با هزینه ای به اندازه هزینه میز منشی و اشغال جایی حتی کمتر از آن میز به راحتی یک تخت کم جا در فضای اداری خود داشته باشید. خرید تخت کمجا به راحتی خرید تخت خواب های معمولی نیست و شما باید حتماً قبل از خرید نکاتی را بدانید تا بتوانید خرید خوب و خوابی راحتی را برای خود داشته باشید.

ابعاد تخت کمجا

یکی از نکاتی مهم ابعاد محلی هست که تخت خواب در آنجا باید قرار گیرد. تخت کم جا به شرط خرید از فروشنده معتبر و یا تولید کننده قابلیت ساخت در همه ی ابعاد را دارد. به همین منظور قبل از خرید تخت کم جا درخواست فردی متخصص را نمایید به خانه شما آمده و متراژ محل قرار گری را اندازه گیری می نماید و بعد از این کار شما می توانید تخت کم جا را در ابعاد دلخواه خود و مناسب با دکوراسیون خود سفارش دهید.

· تخت‌ جک دار: این تخت‌ها دارای یک جک متحرک هستند، این گونه تخت‌ها ظاهر بهتری نسبت به انواع دیگر دارند و دکوراسیون شیک‌تری را برای شما رقم می‌زند.

· تخت‌ ساده: همانگونه که از نامشان پیدا است فاقد جک، ریل و یا قطعات اضافی هستند. غالبا این تخت‌ها به صورت تاشو ساخته می‌شوند و می‌توان به عنوان مبل یا حتی میز از آنها استفاده کرد.

· تخت فانتزی: تخت خواب فانتزی می تواند با الهام از کارکترهای کارتونی طراحی و تولید شود. انتخاب تخت فانتزی کاملاً به سلیقه ی شما بستگی دارد. در همین راستا می توانید تخت خواب فانتزی را مطابق سلیقه کودک و یا سبک دکوراسیون خانه خود سفارش دهید.

· تخت‌ کلاسیک : تخت های کلاسیک الگویی ار اروپای غربی داشته و با منبت کاری بر روی بدنه تخت خواب تمایز را ایجاد می کند. این تخت خواب مناسب دکوراسیون های کلاسیک، سنتی و ایرانی است.

خرید انواع تخت خواب از بهترین تولید کننده!

تخت تاشو به چه شکل است؟

در هنگام خرید مبل تختخواب تاشو باید به نکات مهمی توجه کنید. جنس جک تخت خواب تاشو باید باکیفیت و آرام بند باشد تا در هنگام باز و بسته شدن دچار صدا نشود و ایمنی تخت خواب حفظ شود.

بهترین انواع تخت را از کجا تهیه کنیم؟

گروه دکوراسیون و چوب گریت با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و تولید انواع تخت و دکوراسیون داخلی در حال حاضر ادعا دارد که به عنوان بهترین ارائه دهنده خدمات دکوراسیون در خدمت شما همراهان عزیز است. اگر به دنبال خرید تخت کلاسیک و تخت کم جا با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت هستید با گروه کابینت و دکوراسیون گریت با شماره ۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲۰ تماس بگیرید.

کد خبر: ۱۲۸٬۵۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha