۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های صنایع دریایی استان بوشهر
رئیس سازمان مدیریت استان بوشهر خبر داد:

تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های صنایع دریایی استان بوشهر

بوشهر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های صنایع دریایی استان بوشهر خبر داد.

علی درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سفر رئیس جمهور و دولت به استان بوشهر موجب شد که اعتبارات بسیار ارزشمندی به ویژه در حوزه کسب و کار و اشتغال‌زایی به استان تخصیص یابد و باید نهایت بهره را از این فرصت ببریم.

وی افزود: استاندار بوشهر تاکید زیادی بر توسعه اقتصاد دریامحور دارد و بویژه در بحث پرورش آبزیان از جمله ماهی و میگو و توسعه تجارت دریایی اقدامات ارزشمندی در دست انجام است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: با تلاش انجام گرفته، بیش از ۲ هزار هکتار اراضی جدید برای پرورش میگو در اختیار جوانان بومی استان قرار می‌گیرد و اطمینان داریم که موجبات رونق کسب و کار و ایجاد شغل پایدار می‌شود.

درویشی از تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان به طرح‌های صنایع دریایی استان بوشهر خبر داد و گفت: از محل مصوبات سفر رئیس جمهور و دولت به استان بوشهر، مبلغ ۷۵۰ میلیون دلار معادل ۲۵ هزار میلیارد تومان به طرح‌های صنایع دریایی و شناورسازی تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: این اعتبارات در راستای ساخت لنج و قایق و سازه‌های مرتبط با صنایع دریایی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که گامی در توسعه اقتصاد دریایی است.

کد خبر: ۱۲۸٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha